2 Nisan 2012 Pazartesi

kendimi çarmığa mı gereydim acaba

  • şu küçük noktalarımı o kadar özlemişim o kadar özlemişimk- ya bütün yıllar boyunca ben bu küçük noktalardan bahsedip durmuşum biriniz de çıkıp dememişsiniz ki "la sen manyak mısın" niye özleyeyim küçük noktaları ya ruh hastası mıyım arkadaşım ben.
  • oda arkadaşlarımdan biri eski sevgilisinden öylesine nefret etmiş ki istersen karnıyarıktan bahset o yine konuyu ŞEREFSİZ PİSLİK ÖKÜZe bağlayabiliyor. hatta geçenlerde ben acaba bağlama kursu mu vereydim ya diye espri yaptı dedim heralde boyum devrilicek iki elim yana düşücek. öyle çarptı beni espri.
  • badem yerken o kadar çok "cildim güzelleşicek helelele" diyorum ki yakında olurum sana üç yaşında bebe. İNANIN ÇOCUKLAR........
  • dün 1 nisan diye bizim salak 1. sınıflar şaka yaptılar. hukuk hocası 12 sayfa el yazısıyla ödev istedi vizenin %60ı sayılcak diye. kadına etmediğim beddua, saydırmadığım küfür kalmadı. hala kalkmış bana hölülü lülülü diye şakaydı diyolar. BU ERGENLERİ TAKSİMDE SALLANDIRMAK LAZIM. hayır derdim bir değil ki. bunların bi de ikinci öğretimleriyle derse giriyorum. kader bana nazik davranmıyor.
  • hayır benim anlamadığım ben her burayı açtığımda niye hakkı dayıyla muhabbet edermiş gibi bütün sorunlarımı anlatıyorum hacılar?

Hiç yorum yok: