6 Haziran 2018 Çarşamba

Damlalalay Geri Mi Dönüyor?

Bir süredir yazılıp çiziliyor. konuyla ilgili konuşuluyor. bana da her gün soruyorlar doğru mu değil mi? değil desem de inanmıyorlar. yok öyle bir şey desem de inanmıyorlar. demek ki hissediyolar. belki de haklılar. evet. doğru. bloga geri dönüyorum. hahaha üşenmeden bunu yazdığıma inanamıyorum. son zamanlarda sık sık buraya yazmayı düşünüyordum. bugün artık eyleme geçme zamanı. uzun zamandır twitter'da yazdığım için köreldim sanırım. bir de biliyorsun ki metin yazarlığı yapıyorum. ömrüm yazmakla geçiyor yani. böyle olunca insanın oturup bir de hayatı hakkında yazası gelmiyor. ama nedense bu ara pek bir hevesliyim. bakalım ne kadar devam ettiricem.

 yıllardan beri tuttuğum blog bir sürü yazı içeriyor. eminim yazdığım için utanacağım bir sürü yazım vardır. 17 yaşlarında başlamıştım bu bloga. doğal olarak saçmalamış olma ihtimalim bir hayli yüksek.

neyse geçmişten bahsetmeyelim bence artık. zira 28 yaşımda öğrendiğim bir şey varsa o da daima ileri bakmaktır. bak bak artiz artiz konuşmaya başladım bile.

bun söylediğime inanamayacaksın canım blogum ama yalovaya kesin dönüş yaptım. yaklaşık 10 yıldır istanbul'da yaşıyordum. istanbul bir aşktı benim için. beyazıttan, beşiktaşa, maltepeden üsküdara bir sürü yerinde yaşadım, ev değiştirdim, okul değiştirdim, arkadaş değiştirdim. çok güzel yıllardı ama yıprattı da. artık istanbul'un benim için eskisi gibi bir öneminin kalmadığını hissettim. zaten aile ile birlikte olmak benim için her zaman önemliydi. sık sık gidip geliyordum. baktım ki yalovada çok daha fazla vakit geçirmeye başladım. en iyisi artık istanbul'dan vazgeçmek dedim ve kalktım geldim. vazgeçmek benim en iyi yaptığım şey zaten. drama bağlamayalım zira aşırı mutlu ve keyifliyim. her ne kadar yalovayı pek sevmesem de ve sevmediğim sayısız insan da yalovada olsa da ailemin yanında olmaktan çok mutluyum.

gelelim aşk hayatıma. aşk kim ya bayılıyosunuz salak salak yutubırları ünlü yapmaya hahahah. aşk hayatım yok ya. hem de uzun zamandır. yani aşk var da hayat yok. hahaha tamam tamam geyik yapmayacağım flörtler hoşlantılar oluyor tabii ki ama kimseyle ciddi ciddi ilişkiye başlayamıyorum ben. çağımızın vebası bu da heralde. ıssız kadın/adam tripleri hahaha.

neyse neyse bu sadece bir giriş yazısıydı. bundan sonra her hafta yazmaya çalışacağım. beni okuyun olur mu?

Hiç yorum yok: