23 Haziran 2010 Çarşamba

dön ya da pişman ol seni kahrolasıca!


  • kırmızı oje olayına falan girince iyi hissettiysem kendimi eğer artık annesinin topuklu ayakkabılarını giyen kız çocuğu olmak istemediğimdendir.
  • artık -yine- hiç yemek yemediğimi farkettim. neden buna ihtiyaç duymadığımı araştırıyorum. umarım bulduğum sonuçlar çocukluğumla değil yaşlılığımla ilgili olur. çocukluğuma inmem değil de yaşlılığıma çıkmam gerekse fena mı olurdu!
  • evet rammstein. evet metallica. ne hoş o gün herkes çılgıncasına headbang yaparken evde çekirdek çitleyecek olmam.
  • şimdi durup dururken catherine zeta jones olasım gelse evde tek başımayken. hayali bile müthiş değil mi ki.
  • koala olma hayalime tamamiyle kavuşmuş durumdayım. darısı diğerlerinin başına.
  • yağan o şiddetli yağmur da neydi öyle! sıcaktan solmuş ve sararmış bir bitkiyken tekrar yaşama döndüm sanki! canım yağmur.
  • biliyorum insanın aklının ucundan geçmez ama; hayko candır.
  • dizilerin hepsi bitti oha.
  • güzellik iksirimi buldum. artık evde catherine zetaymışçasına dolaşabilitem var.
  • anladım güzellik herşeymiş ama johnny'nin çirkin sevmesine bakılırsa, yanlış yoldayım!
  • evet artık nevresimim üzerindeki desenlerden biri olacağıma inanıyorum.
  • çok tatlısın gerizekalı! bana böyle iyimser cevaplar vermekten vazgeç. o gülücükleri de bi tarafına sok seni lanet olasıca!

Hiç yorum yok: