1 Eylül 2010 Çarşamba

ya herro ya merro


  • hani seda sayan hep der ya 'ben aslında zayıfım, tv 5 kilo katıyor şişman gösteriyor' diye. ulan kadın doğru söylüyomuş beee! yalova'ya konsere geldi geçenlerde. görüverdim. benden zayıf. -tamam canım benim kadar değil- gayet çıtıpıtı hatun. insanlara bazen inanmak lazım imiş.
  • mevsimler en az benim kadar dakik yalnız! eylülün biri, şakkk rüzgar şak yağmur. aferim çoocum. süpersin.
  • maltepe üni öğrencisi olarak yurt başvurusu yapıp, istanbul üninin civarındaki yurdu kazanmam da çok acayip haa! sanırım evren bana bu aralar güzel mesajlar verme peşinde.
  • pazartesi ölür müyüm kalır mıyım bilmiyorum ama sonuçlar açıklanacak. ne biliyim sonuçlara annen baksın sen bakma, sonuçları açarken ezelin jenerik müziğini kullan gibi tavsiyeler almaktayım. bakalım.
  • üst üste 3 film izleyince bişey olmadı. normal hayatıma devam ettim haha.
  • şu referandum olayı olsa da bitse derhal. milletin psikolojisi bozuldu resmen. komplo teorileri üretiyo millet.
  • hayır hayır 'o değil de' diye başlamıcam cümlelere artık.

Hiç yorum yok: