17 Ağustos 2010 Salı

günaydın siyahlar.


  • çok fazla uyumaya başladım yine. uyuyoruuumm günler çabuk geçsin diyeeğ. bkz. gece yolcuları
  • son sinüzit krizimden sonra yine hapçı oldum. yığdılar bi ton ilaç. içip evde moron moron dolaşıcam. hadi bakalım.
  • siyah ojeye geri dönüş yaptım oğlum. iç dünyan ojelerine yansıyor de bakalım da sana bi benjamin linus bakışı atayım.
  • annemle babam tartışırlarken "kadın haklı beyler" diyesim geliyor. ne yaptın sen bize inci sözlük.
  • lanet olasıca akrabalardan kurtulmak için facebookta soyadımı değiştirdim. elbet birgün nüfus cüzdanımda da değiştireceğim kahrolası soyadımı.
  • babam neyşınıl coğrafik izlerken "damla bak leopar, gidip onu öldürmemi ister misin? tayt yaparız" diyorsa bu işte bir yanlışlık var demektir.
  • hayır yani bana dümdüz, sıradan bir aile zaten gitmezdi bunu kabul ediyorum.
  • hatta babamla annemin arasında geçen "telefonun nerde? - aynanın önünde. -ayna nerde? -yatak odasında. -yatak odası nerde? inek içtiii!!!" diyoloğunu duyunca kişiliğimin nasıl oluştuğunu daha iyi kavrayabildim.
  • ve tabii ki tartışırlarken karısına "mutantım oğluum ben wolverinim ne sandın?" diyen bir babanız varsa işte o zaman sıçtınız demektir.

Hiç yorum yok: