10 Ağustos 2010 Salı

o değil de.


  • bugün ölebilirdim bilog. saniyeler içinde boğulup ruhumun bulutlara değmesine sebep olabilirdim. yani birini denizden çıkarmak ne zor iş imiş. yeğenim denize düşen yılana sarılır misali abanınca üstüme içtim denizin yarısını resmen. boktan hayatım saçma türk dizileri gibi gözlerimin önünden geçti. kurtulduk şükür.
  • o değil de ben davulcuları sevmem. geceleri korkutucu olabilitesi var.
  • kumsalda gitar çalıp şarkı söyleyen arkadaş gruplarından nefret ediyorum. iğrençsiniz. kendime hayatımın hiçbir döneminde kumsal-gitar-arkadaş üçlüsünü bir araya getirmeyeceğime dair söz veriyorum şu anda. hayır anlamadığım şey neden her kumsal partisinde "akdeniz akşamları" söylenir. sığsınız oğlum başka şarkı mı yok lan. akdeniz akşamları ne hayvan. çürüdü küflendi. millet onlarca albüm yapıyor her yıl yenilenin lan kumsalcı dangalaklar. sinirlendim sahur sahur.
  • langırt candır laaaaaaaan! hakkatten.
  • kendimi bildim bileli açım ya ben. oruç tutmak kolayıma geliyo. zaten yemek yemeye üşeniyodum ahaha. çok salakçayım.
  • daha da denize girmem. korktum.

2 yorum:

pippi haşmet dedi ki...

ene geçmiş olsun :(
Gerçekten de geçiyor di mi, gözünün önünden laf değil yani o. Bir gece ölüyordum resmen aynen öyle film gibi izledim hayatımı.

damlalalay dedi ki...

teşekkür ettimm.
kesinlikle geçiyor özellikle de beklediğin bişey varsa eğer veda ediyomuş gibi bi hisse bürünüyosun. çoacayip bi his.