2 Ağustos 2010 Pazartesi

mola vermeyceniz mi?



  • arkadaşı ile birlikteyken kulaklık takıp şarkı dinleyen adam bizden değildir.
  • eğer itici erkeklere bir örnek vermemi isteseydiniz, kesinlikle zırt pırt telefonuyla mesaj çeken erkektir diye cevap verirdim. o ne lan öyle. erkek dediğin adam gibi koyar cebine telefonunu, çaldımı açar, mesaj geldimi bakar, sonra tekrar yerine koyar. bir erkek her dakika niye mesajlaşır bunu anladığım zaman uzun süreli ilişkilere hazırım demektir.
  • japon bir evladım olsun istiyorum ama bir japonla evlenmek istemiyorum. nolcak?
  • japonların itici olduğuna inanırdım. ama bugün beşiktaşta resmen yakışıklı japon gördüm arkadaşım! yani gözlüklerini çıkarmasa italyan erkeği diyebilirdim. çekik gözlü italyan erkeği mi huhuuuuu! neydi o öyle; gamzeli, güzel dişli, köfte dudaklı, hokka burunlu, kaşlı, gözlü, döşü kıllı -tamam abarttım-
  • şu insanların boğaz köprüsünü seyre dalmalarına anlam veremiyorum. boğaz manzaralııı eeev. bi de saatlerce durup seyredip kafalarını dinlediklerini sanmazlar mı! deniz manzarası desen tamaaam! deniz manzarası candır her daim. hiçbir şey olmasın deniz olsun saatlerce oturur izlersin. ama bi köprü niye bu kadar anlamlı oluyor kardeşim! köprü lan işte. arabalar falan geçiyor! sanırım bunu anladığım zaman ben de elit(!) bir insan olacağım.
  • denizci temalı tişortler, bolerolar falan yasaklansın! hatta lacivert, kırmızı ve beyaz üçlüsü anasını da alsın gitsin! tek tek gelsinler. kızılay dağıtmış esprisini yaptırtıcaklar bana. o derece iğrençler.
  • yatay geçiş başvuruları tamam. bekleyelim ve görelim!
  • sen neden diğer bılogırlar gibi düz yazı yazmıyorsun da noktalı noktalı kısa notlar halinde yazıyorsun diyenler için. tamam tamam böyle bir soru soran olmadı. sadece sanki blogum çok önemseniyormuş da blogum hakkında kafaya takılan sorular varmış da ben onlardan bir tane seçip yanıtlıyormuşum gibi bir coolluk yapıyım dedim. yani 1 yılı aşkın süredir -bircoollukdaha- yazı yazıyorum ben burada. ben cool olmayayım da eller mi olsun.

Hiç yorum yok: