24 Temmuz 2010 Cumartesi

kendisiyle arkadaş olabilen şizofren


  • hala ayak parmağımı bile denize sokamamış olmanın verdiği ızdırabı çekmekteyim. sen yalova gibi bir tatil yerinde yaşa ve denize gireme. olacak iş mi.
  • yatay geçiş başvuru tarihleri açıklandı. yarından tezi yok gidip başvurumu yapacağım. kabul edilmem için dua ediniz lütfen.
  • annemle babamın siyasi muhabbetlerinden nefret ediyorum. sinirleniyolar, kendilerini kaptırıyolar, kızarıp bozarıyolar. hayır anormal olan ikisinin de aynı fikirde olmasına rağmen bu kadar çok sinirlenmeleri. bir de televizyonla kavga etmezler mi. hayır o eli indir bi kere.
  • itiraf ediyorum; gözlerimi şaşı yapamıyorum. çok acı. gerçekten. bu zamana kadar neden ben şaşı yaptığımda insanların gülmediğini anlıyorum şimdi. kendi kendime yaptığımı zannediyormuşum. tanrım çok rezil ve kepazeyim.
  • he ıslık da çalamıyorum. en fazla cılız bir fiuv çıkar o kadar. anaaam gerçeklerle yüzleşmek ne zor iş imiiiiiş.
  • hatta ben bazen kırmızı oje sürdüğümde, eskiden kullandığımız kırmızı ojeli kadın eli sabunluğu taklidi yapıyorum.
  • ve bazen bir cümle kurduktan sonra devamında " yanlış duymadınız" diyesim geliyor.
  • yeter artık evren bana mesaj verme aşamasını geçip hükmetme aşamasında sanırım. her blog yazdığımda kendimle ilgili sırları açıkladığımı görüyorum. parmaklarıma engel olamıyorum. okumayın !


şaka yaptım lan. okuyun. boşa mı yazıyoruz.

Hiç yorum yok: