1 Temmuz 2011 Cuma

bu aralar çok ayol diyorum

bişey söyleyip gidicem.
ben genellikle hiçbir olayın içine tam giremem. şöyle ki; uzunca bir süredir blogspottayım. ama hiç diğer bloggerlar gibi kullanamadım burayı. mesela mimliyorlar birbirlerini, muhabbet ediyolar falan. benim hiç kafam basmadı yıllardır, nasıl oluyor bu işler hiç bilmedim. onu bırak öğrenmek için çabalamadım da. mesela tumblrdayım ya ayakkabı, çanta fotoları paylaşıp celebrity oluyor ergen ergen tipler hiç anlayamadım ayol ben bu olayı. yaşlı teyzeler gibiyim, şu teknolojiye hiç alışamadım. annem babam dokunmatik telefon kullanıyor ben kullanamıyorum. yok abi yapamıyorum yani, birini arayana kadar damarlarım şişiyor, gözüme kan oturuyor sinirden deliye dönüyorum. telefon dediğin şeyin tuşları olur arkadaş, basarsın olur. niye işi karmaşıklaştırıyolar bu kadar anlamıyorum hiç. bir de dokunmatik bilgisayar var düşün, amaaaan uzak olsun benden tutar atarım valla. yok yok o kadar yaşlı değilim canım, genç sayılırım ama işte teknolojiye ayak uyduramıyorum ben. yok olmuyor yani.
bir de çift kişilikli miyim neyim. biraz önce tumblra çok dram bir yazı yazdım mesela ama burda gayet komşu teyze triplerindeyim. ruh halimi anlayabilen beri gelsin. hiç de dikkat etmedim gönlümden geçeni yazdım ayol idare edin.

Hiç yorum yok: