24 Haziran 2011 Cuma

böyle bir şey da var mesela

http://damlalalay.tumblr.com/

6 yorum:

StummScream dedi ki...

Çok yavan bir ortam.

damlalalay dedi ki...

nasıl bir ortam isterdiniz, size öylesini bulalım.

StummScream dedi ki...

Öyle komplekslerim yoktur. Blog bana daha sıcak geliyor.

damlalalay dedi ki...

sizin için buraya da bir şeyler yazacağım bayım. müşteri memnuniyeti önemli

StummScream dedi ki...

tabi maksat elimiz alışsın.

Adsız dedi ki...

yeni yer de iyi olmuş.
ben acı seviyorum derken yemeklerdeki acıdan bahsetmiştim.
o değil de ne diye böyle bir halt yazmışın anlamadım yani.şöyle bir zırva vardı gözümde değerli olan bi türden 'seni neyin acıttığını bilmeyen , nasıl seni sevdiğini söyleyebilir?' sevmeyen sktrsn gtsn bir zahmet, isteyen okusun bunu dile getirmek bile trajedi ya.