14 Haziran 2011 Salı

ne zaman didim hacı?

  • bugün yeniden ingilizce çalıştım. normalde oo unuttuğum tenseleri hatırladım aga diye mutlu olmam gerekiyordu ben gittim hazırlıktaki halimi düşündüm. allahtan kitabımın kenarlarında birilerinin ismi yazmıyordu. o derece değilmişim.
  • şimdi farkettim. kendimi bildim bileli yatay geçiş yapmaya çalışıyorum. artık bunu söylemek bile komik geliyor. bütün itibarım yerle bir oldu. yahu beni niye almıyorsunuz? bende niye yok?
  • ben eski sevgiliye yazılar yazıyorum ya. itiraf ediyorum aslında öyle biri hiç yoktu. ben güzel yazabileyim diye öyle birini uydurdum. yalancıktan aşk acısı çekiyomuşum gibi yaptım. pis yediniz yalnız kekler. inandırıcı mı? bence inandırıcı. sence de inandırıcı mı?
  • mesela kahvaltıdan yarım saat sonra acıkırım. banyodan çıkınca susarım.
  • ve olmasını istediğim şeyler için hayal kurmam. hayal kurarsam gerçekleşmeyeceğini bilirim. eğer bişeyin olmasını istemiyorsam hayal kurarım. yani seninle ilgili hayaller kuruyorsam, seni istemediğimdendir, bilesin.
  • ya kendinizi nasıl kandırıyosunuz ya? ben beceremiyorum onu. şerefsiz çok zeki inanmıyor.
  • ellerimi ojesizken beğendiğinden beri oje sürüyorum.
  • limonlu cheesecake yerken ağlayasım gelir.

13 yorum:

StummScream dedi ki...

Tek derdinin saçını kuaförün bok ettiğine inanan kadınlara hastayım. Nasıl bu kadar umarsız olup kendilerini kandırabiliyorlar. Yer yer özeniyoruz kendilerine efendim.

Ayrıca eski sevgiliden yenen kazığı insanlar niye bütün blog boyunca uzun uza anlatır onuda hiç anlamıyorum.

Hayır aslında algılısı iyi bir insanımda sanki biraz seçiciyim.

damlalalay dedi ki...

senin kuaförün saçını bok etsin de gör bakalım dert neymiş tasa neymiş. saç aşkla bağlantılıdır. ikinci büyük darbedir. zordur.

eğer uzun uzun anlatıyorsam adının sadece eski sevgiliden yenen kazık olmamasındandır cicim. yani orda uzun uzun anlattığım -kendi adıma konuşuyorum tabi- duygulardır.

anlamana yardımcı olduysam ah ne ala mualla.

StummScream dedi ki...

4 yıl boyunca omuzlarımdan aşağı sarkan saçlarım vardı ve saçların bok edilmesi konusunda fikrim var. Ama o kadarda takılacak birşey değil. Sonuçta önemli olan kafa diyeceğimde kime diyorum? Çünkü popo, kafadan daha çok iş yapıyor günümüzde bkz: kim kardashian

Ayrıca duygular anlatılmaz yaşanır sevgi pıtırcığı =D

damlalalay dedi ki...

sen kesersin saçını gider kadınların saçıyla erkeklerin saçı aynı şey değil kabul et aynı anlamı taşıması imkansız.
lütfen kim kardashianı karıştırmayalım bahsi bile geçmesin :D

ayrıca duygular yaşanırken anlatılırsa daha etkili olur soğuk nevale. :)

StummScream dedi ki...

her şeye muhalefet, üzerine birde hakarete varan sözler. Gidiyorum ben

damlalalay dedi ki...

aaa gerçekten alınmış olamazsın. sen de bana blogların iğrenç bir daha yazma dedin ben bişey dedim mi yok.

StummScream dedi ki...

ne zaman dedim? Bir de iftira kurbanı oldum.

damlalalay dedi ki...

eski sevgiliden yedikleri kazıkları niye anlatırlar uzun uzun dedin ya ayol. saçmalık dedin gözlerimle gördüm. aa burda iftiracı konumuna düşürülüyorum kendi blogumda daha fazla katlanamiciiim.

StummScream dedi ki...

=D

irigitte fardot dedi ki...

ben inandım.

irigitte fardot dedi ki...

ben inandım.

damlalalay dedi ki...

bana inana birinin çıkacağını biliyodum, nasıl kandırdım herkesi ama dimiiii

StummScream dedi ki...

shok gözl qandırdn