29 Nisan 2011 Cuma

ben bi'şey farkettim.

hayatımın boşaldığını. hemen başka yöne çekmeyin piçler. ben eskiden kitap okurdum. düşünürdüm. mutsuz olurdum ama hep düşünürdüm. son zamanlarda mutluyum. ama düşünmüyorum. kitap okumuyorum. etrafa şapşal şapşal gülücükler atıyorum ve bakıyorum. bakıyorum sadece ama görmüyorum. çanta, parfüm markalarını ezberliyorum. insanların giyimlerini eleştiriyorum. saç rengimi, oje rengimi tartışıyorum. ulan piç maltepe, az daha tikilerin arasında asimile ediyordun beni. iyiki farkettim. sarstım kendimi şööyle. bak yazmaya da başladım eski günlerdeki gibi. -bu arada furla diye bir çanta markası var abi, çanta şeffaf laaan! ped koysan görünür dışardan rezil olursun, bir de 500 tlymiş oğluum plastik lan, o kadar para verilir mi- ŞAKA yaptım çantalar, parfümler, ayakkabılar siktirin gidin şimdi.

5 yorum:

StummScream dedi ki...

ahaha bildiğin plastik inşaat işçisi botlarına deli para veriyorlar bu tipler =D

damlalalay dedi ki...

eveet ayol hadi renklisini anladım. son zamanlarda direk düz siyah plastik bot moda. daha neler

irigitte fardot dedi ki...

canım sıçtığın boktan dudağının kenarına ben yapmayı yeterince pazarlarsan onu da yaparlar. ama yapsınlar bence sorun değil.

damlalalay dedi ki...

anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil..........................

irigitte fardot dedi ki...

yerler.