10 Kasım 2011 Perşembe

senin sorunun ne biliyor musun

merhaba. ben bayadır böyle iyilik meleği olarak geziyorum, yere basmıyorum uçuyorum, bi tatlılıklar, bi şirinlikler falan sanmayın ki sizleri görmezden geliyorum. sizleri sizleri, benim sinirlerimi tavan yaptırtanlar. uzun zamandır ona buna sövmüyorum deyu şimdi açtım blog sayfamı yumucam gözümü. yani klavyeye bakmadan da yazabiliyorum öyle yetenekliyim ;);)

neyse neyse bakın aranızda bazı erkekler var onları burunlarından tutup yüzlerini kaydırağa sürterim böyle aşağı kadar. bilirsiniz o kaydıraktan kayarken dirseğimiz sürttüğündeki acıyı. arkadaşım yakışıklı olabilirsin, yetenekli olabilirsin, karizma olabilirsin tamam da yani biz de hayvan değiliz dimi. tamam kendinize güveniceksiniz de işin bokunu çıkarıyosunuz. o elimi sallasam ellisi devri çoktan geçti siz hala bi tutturmuşsunuz gidiyosunuz "bana karı mı yok yea" havalarında. hayır öyle olmakla kalsanız tamam lan dicem adam playboy. ama yoook bi de işi duygusallığa, romantikliğe, drama bağlıyosunuz ya bileklerimi kesesim geliyor. hani böyle derin duyguların adamı, aşkı sevdayı içinde kuvvetli yaşayan böyle enginlere sığmaz taşarcasına romantik tavırlarınızı alır yerim kısırın yanında. ulan ayda bir kız değiştiriyosun neyin duygusu neyin aşkı bu yaa. bi de kendini kaptırmaz mı. hani tek dert kızı tavlamak değil bildiğin bu yola baş koymuş ve inanmış aslında şairane bi kişiliği olduğuna. arkadaşım bi silkelenin kendinize gelin artık yaa. valla olmuyor artık böyle.

Oh tamam neyse o yeni fotoğraflarındaki karizmatik hallerinin hırsını çıkarttım kendimce yerin dibine soktum şimdi gideyim de azcık aşk filmi izleyeyim.

3 yorum:

StummScream dedi ki...

Hahahaha bence iki tarafta birbirinden görüyor böyle şeyleri.

Yeni nesil nasıl oldu yaa cık cık cık...

iyice yaşlanıyoruz galiba =D

damlalalay dedi ki...

bence hepimiz çok salağız

obrisko dedi ki...

yazı da yorumlar da şahane :D diyecek söz bırakmamışsınız :P :D