11 Şubat 2012 Cumartesi

aldanma çocuksu mahsun yüzüne, mutlaka terkedip gidecek bir gün.

birkaç hafta önce burda mutluluk fışkırtan bir yazı paylaşmıştım. hayatın güzelliğinden bahsedip durmuştum. sonra nazar değdirirseniz ağzınızı yüzünüzü kırarım demiştim. ama siz naaaptınızzz hemenn anındaaaa NAZAR DEĞDİRD- yok yaa biteceği varmış bitti arkadaşlar.

çünkü ben insanlara tiplerine göre davranmaya başlamıştım. çirkin olanı insandan saymıyor, çemkiriyordum. tipi güzel olanları yüceltip başıma tac ediyordum. ve evren durdu durdu durdu bana dersimi verdi. AL DEDİ HAYVAN KIZ AL ÇOCUK YAKIŞIKLILIKTAN ÖLÜCEK AL SENİN OLSUN GÖR DEDİ. inanır mısınız canlar, çocuğun dış görünüşü ne kadar iyiyse iç görünüşünü o kadar kötüydü. hani allahın cezası dersiniz ya gelişigüzel. işte bu o iki kelimenin bedenen görüntüsüydü. allahın bana bir cezasıydı. ve 10 günde yaşlandığımı, gözaltlarımın çöktüğünü, adeta 60 yaşında bir kadınmışçasına heyecansız olduğumu farkettim. demem o ki yapmayın, etmeyin güzellerim.

kaslar büyüdükçe, beyin küçülüyor bu erkeklerde.

Hiç yorum yok: