15 Nisan 2013 Pazartesi

ben kendimi nereye gizliyim ya nereye gizliyim ben kendimi yani eğer ben kendi kendimin çocuğu olsaydım kendimi odaya kapatır ağzından kan gelene kadar döverdim sonra da limon yedirirdim o kanlı ağzına SEN NASIL YAPARSIN DAMLA YA kekolukta sınır tanımayan bir insan olma yolunda hızla ilerliyorum beni hep bu EĞİTİM AŞKI mahvetti ders çalışıcam diye yardır allah yardır BEYNİ YAKTIM beynimin mantıklı düşünme lobu sadece dersler için çalışıyor gündelik yaşamımda mantığa yer yok resmen AY SALAĞIM BENİM YA neyse tamam ya çok üstüne gitme sen de şimdi yazık kıza NASIL GİTME YA YAPTIĞI ŞEYE BAK ALLASEN MERAK ETMİŞMİŞ SADECE KONUŞCAKMIŞMIŞ olabilir anı yaşamış o an içinden ne geliyosa onu yapmış YAPMAYACAK
İÇİNDEN BİR ŞEY GELMEYECEK

of yarın sınavım var saatlerdir çalıştığım halde aklıma bir şey girmiyor GİRMEZ TABİ SALAK

iyi geceler

Hiç yorum yok: