14 Ocak 2009 Çarşamba

Ölüyorum


Veeeeeeeee beklenen klip dün yayınlandı. Beklenen klip deyince ben ve benim gibiler anında anlayıverirler hangi klip olduğunu amma ve lakin anlamayanlar için ayrıntılı bi açıklama yapcem şimdi.
Hayko Cepkin'in Ölüyorum şarkısını çektiği klipten söz ediyorum.
İlk blogum Hayko hakkında oldu bundan sonrakilerin de öyle olacağını umuyorum. Alış Hayko'ya ey blog halkı !
Neyse klibe dönelim.
Her seferinde deli gibi yayınlanmasını beklemeye alıştığımız halde yine beklerken hop oturup hop kalktığımız klipti.
Daha yalovadaykene kalkar kalkmaz pc başına geçip beklemeye başlamıştım. Merakımın boyutunu siz düşünün artık !
Tabi bu bekleme aynı şekilde devam etmedi bikavs (because* hazırlık öğrencisimiyim ne ?) İstanbula yolculuk etmem gerekmekteydi. Binbir merak içinde vapura binip hıııııııııphızlı şekilde eve geldim biraccık hoşbeşten sonra yine pc başındaki pozisyonumu aldım vee beklemeye başladım. Baktım bu böyle olmıcak malum yarın okul + sözlü var hazırlanmak lazım çok canıııım arkadaşımdan rica ediverdim "çıkınca çaldırıver be hacı" diyerekten.
Ve güüüzel haber beni banyoda yakaladı nasıl kurulanmışım nasıl giyinmişim hatırlamamaktayım.
Uçtum pc başına amaaa kaderin bir cilvesi olarak kabul ettiğim şey oldu. Fazla yoğunluktan dolayı klip bir türlü izlenemiyordu. Tabiri caizse 'gıdım gıdım' ilerliyordu.
Parça parça izliyodum izledikçe merak ediyodum.
Sonunda yine caaaanım arkadaşlarım imdadıma yetişip haykotubeyi önerdiler. (www.haykotube.com) Girdimm veee anıındaaa izleyiverdim.
Neyse klip hakkındaki yorumuma gelirsek
"deehşeeeeeeeeeeeettt hayko yapar da güzel olmaz mı be yaaaaaaaaaaaaaaaaaavv"
nasıl anlatabildim mi nasıl etkilendiğimi klipten ehue ?

notlarınendibi: biliyorum klibi anlatmamı çok istediniz ama öyle armut piş ağzıma düş olmaz araştırın izleyin efenim !.



Hiç yorum yok: