14 Ocak 2009 Çarşamba

Sen çok yaşa Hayko Cepkin !

Bugüüünnnnnnnn o çooook korktuğum 'speaking' gerçekleşti.
Yani 3 adet hocanın bize bir resim gösterip "anlat" diyeceği, ardından soru soracağı sözlü sınavı !

'O heyecanı yaşamak bile güzeldi' gibi anın kadını edalarında konuşmak isterdim ama hiçte hoş değildi yani !
Hele ki insanların tepkilerine baktıkça fenalıklar geçirmenin kıyısından döndüm.
Artık "aaaaaaaaaaaaaaay ben yapamam ki, ben ingilizce konuşamam kii, cümle kuramam ki neetceeem nerelere gideyiim off puff" tarzında nidalar atmaya başlamıştım.

Resim seçmek için herkese bir numara soruyolarmış. Herkesin sorduğu soru : Hangi numarayı söyliceksin ?
7 benim uğurlu sayım. 7 dedim anasını sattımın sınıfında başka numara yokmuş gibi herkesin 7yi söyliceni öğrendim.
4 demeye karar vermiştim 4 martın büyük anlam teşkil etmesinden dolayı ama ilk sayıların hepsinin söylendiğini öğrendim çıldıracaktım ki ampülüm yanıverdi telaşla !
Haykonun doğuuuuum günüüüüüü 11 maartt yeees yesss !! diye "içimden"sevinmeye başladım. Çünkü dışımdan sevinsem yeni bi numara aramaya başlamam gerekicekti.
Heeer neysee numara hadisesi kafamda ne çok yer etmiş anlat anlat bitiremedim.

Hoca geldi Damla ? dedi ben adeta bir kurbanlık koyun gibi sınıfa girdim. vee 11 nolu resmi seçtim. Bi de ne göriiimm piknik yapan insanlar çıktı. Allahıııım başka şey isteseymişim diye hayıflanmaya başladım ehu ehu :D

Gayeet kolaydı sanki 3494567865 yıl ingilterede yaşamış bi insanmışçasına oturup resmi anlatmaya başladım. the weather is sunny aaanddd they aree happyyyy. I can see six peopleeeeee. two peopleee inn teenttt :D
Sordukları soru da okulla ilgili problemimin olup olmadığıydı
onu da nooo probbleeem diye diye geçiştirdim.
Hah hah şurdan şöyle bi sonuç çıkarıyoruzz demek ki neyymiişşş sınavlardan korkmamak gerekirmiiişşşş !

Blogun ana temasına gelir isek demek ki neymiişşş HAYKO İNSANA ŞANS GETİRİRMİİİİŞŞ !

Hayko da olmasa hayatımın ne tadı kalırdı söyle bana ey blog !

Hiç yorum yok: