15 Ocak 2009 Perşembe

Komple tikkyler !

Bugün keyfim bi yerinde bi yerinde blogcumm !
Nedendir bilinmez..
Böyle bi enerji doluyum, bi kahkahalar atıyorum, bi sevindiriğim sorma gitsin !
Hayır şöyle bi baksan bi olay da olmadı hatta üzülcek tonlarca nedenim var ama hayat sevince güzel be blog =)
Müthiş bi gündü. Neden müthişti maddeler halinde sıralayalım.
-Hiç devamsızlık yapmadım.
-Havva hocanın dersi kaynadı güzel bi film izledik.
-Hayallerimin erkekinden güzel bi msj aldım.
-CEM hocacııııımın dersi vardı. (hiiiiiiç altında bişey arama bulamiceksin )
-Caanıım arkadaşlarımı gördüm, güldüm, sevindim.
-Quizden geçmişim pek havalara uçtum.
falan da filan da..Ulan pekte mutlu edicek bişey yokmuş.
Şimdi mutluluğumun sebebini cidden merak etmekteyim. Bulan yazsın bana !

Okulum maalesef ki 'komple tikky' !
Kahverengi, turuncu suratlı, ponponlu botlu, boyalı saçlı, lensli, takma kirpikli kızlar o kadar fazla ki..
Tabi bununla beraber arttiiizzzz, cins cins giyimli, hop oturup hop kalkan erkekler de mevcut.
Tek avantajım güzel sanatlar fakültesi ile aynı binayı paylaşıyor olmam.
Neredeyse tümü sade ama müthiş görünümlü insanlar.
Gözümüz gönlümüz açılıyo sayelerinde.
Gelelim şu 'tikky' mevzusuna..
O kadar çoklar ve o kadar aynılar ki. Ayırt etmek imkansız neredeyse.
Kendilerini dünyanın merkezi sanmaktalar. Öyle olmadığını bilseler ne büyük hayal kırıklığı yaşarlardı ama!
Erkekler ise bir bakışta tüm kızları peşinden koşturabilitesi var sanıyorlar.
Halbuki dünyada sadece ben ve "tikkyboy" kalsa suratına bakmam.
Bilmiyorum uygun mudur ama bunları "kıçımınkenarları" olarak nitelendirmek istedim fena bir şekilde !
Niye kasıyosunuz ki yavrularım
Gerin, kahkaha at, suratını buruştur, küfür et, çığlık at bişey yap.
Niye taş bebek sanıyosunuz kendinizi anlamam.
Höööytt öyle bi başladım ki şindi ulusa sesleniş konuşması yapCem nerdeyse !

Bugünki programımızın da sonuna gelmiş bulunmaktayız sayın Blog halkı !
Bir dahaki programda görümek dileğiyleN hoşÇakalın mutlu kalın !

Çüüüsssss (Bu nasıl bi veda biçimidir tanRıııımmm)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aynen o kadar sıkıldım ki o tiplerden amk.
neysekı gsf2yle bırlıkteyız bebegm (:

hami dedi ki...

ben sizin okuldaki kızları bi görmeye geliyim o zmn yaa...:P:P:D hami