2 Şubat 2009 Pazartesi

tekirdağ yolcusu kalmasın.

45643536798 saat yol çektim bugün. Tekirdağ-istanbul-yalova..

bütün günü anlatabilmek isterdim amma ve lakin mecalim kalmadı
sadece ilginç diyalogları aktariciiiim..





yer:mecidiyeköy

damla: aaa kurtuluşa giden otobüüüss, beni ona koyun nolaarrr
yıldrımabi : niye kurtuluş onda diye mi ?
damla: höö ? nasıl bi espri anlayışıdır bu tanRıııımmmmm.


yer:topçular feribotu
annem: aa bu salepler çok makbule geçti
yıldrımabi: makbule geçti biraz önce burdan.
damla: klryhehnlelnhletyrtn( intihara teşebbüs)


damla:boğaza geldik anneaaa uyuma şimdii
yıldrımabi : (boğazımı göstererek) aha boğaz burda bikere
damla: (kendini arabadan atma girişimlerinde)




yer: boğaz köprüsü
durum: keşşmekeşşşşş , sıkışık trafik

damla: ya şu yan arabadaki adam çok pis burnunu karıştırıyo
yol ilerler
5 dk sonra
damla: anaaa bu adam hala burnunu karıştırıyo

10 dk sonra
damla:ohaaa amk ne burun varmış adamda oyduun oyduuun yeteerrr

15 dk sonra
damla: (kusma aşamasında)



yer:tekirdağ askerlik şubesi

damla:yahuu ne askerler var ama bende kalmak istiyom burda
annem:iyi biraz ağla sızla ben babamla kalmak istiyorum diye belki bırakırlar
damla: annemeeee baaakk beeeeee :D

damla: ayy içeri girelim de serveti göriiim
annem: oha damla oha ismini ne ara öğrendin !!!

çıkışta
annem:bağladın mı işi damla
klglerkyhnletknhlrt:D

Hiç yorum yok: