16 Şubat 2009 Pazartesi

Sınıflar Değişti Böğrüm Deşildi !

Sınıflar değişti !!!!!!!!!!!!!!
Prep J sınıfına düştüm.
Şu harfin tipine bakar mısınız !
J yaa J !
Neden H ya da D değil ?
Neden O kadar harfin içinde J ?
Veee
En önemlisi;
Nedeeen CEM HOCAM'dan ayırdılar beni :(((((((((((((((((((((((((((
Ahhh
Eyyy gidii Selmaa Hocaaa..
Saatlerce ders işlesin razıyım valla.
Hattaa Havva Hocaya bile razıyım.
Ah blog ne kadar bedbahtım bilemezsin !

Bi insanın hayatında hiçbir şey mi yolunda gitmez..
Cımbızımla diş fırçamı Yalova'da unutmuşum.
Olayaa bakar mısın !!!!

Üstüne sınıfım iğrenç.
Cem hocayla aynı katta bile değilim.
Sınıf matematik öğretmenliği okuyan kaynıyo.
Çalışkanlar sınıfına düşmüşüm kendimi ezik gibi hissediyorum.

Emine hoca hep ingilizce konuşuyor.
Türkçe söyleyince cevabı kabul etmiyor :(
Bi tane kız şakır şakır ingilizce konuşuyor.

TanRıııııııııımm !

Ne güzel bi sınıfım, ne müthiş hocalarım vardı.
Şimdi 3 ay napıcam ben :(

Hay ben bu sınıf değiştirme fikrini ortaya atanın
burnuna biberon sokiim !!!!!!!!!


2 yorum:

nyts dedi ki...

olumlu acıdan bak:))
zeki inekler ve şakır şakır ingilizce konuşan
bülbüllerin içindesin:)
ne koparsan kardır
dimi ama:))
sevgiyle kal

nazlı ecem dedi ki...

ah canımcım aynı duyguları paylaşıyoruz..bende nefret edıyorum sınıftan idiot kaynıyoo aslında ıyı ınsanlarda hocaları sevmeıdm cemciğim haricindekileri(: