25 Şubat 2009 Çarşamba

Bu Damla var yaaa Bu damlaa çok gün görmüş kızdır !

  • Sanırım sınıfıma alışmaya başlıyorum..En azından 2 hoca türkçe konuşmaya başladı, hoş yine sıkıcı ama napalım alnımızda ne yazıldıysa o (kaderci yaklaşım).
  • Cem Hoca'nın dersine girdim. O güzel günlerden sonra dersine misafir olarak girmek nasıl acıttı içimi bilemezsin blog kardeş. Derslerini iple çekerdim, su gibi geçerdi... Aaaah ah,unutulmuş birer bireeeer....dırırırırırım..
  • Sınıf yabancı olduğu için tenefüsü iple çekiyorum, tanıdık yüzler görebileyim diye.Ama hemen bitiyor yahu bu lanet olası BREAK TİME'lar.........
  • Onur kabusu devam ediyor !.. Bildiğin this is a nightmare yaani ! Neyse ki bugün güzel arkadaşım Andaç yanımızdaydı da yanaşmadı. Onu görür görmez etrafta bi erkek arkadaş bulup sığınmaya çalışıyorum. Yoksa hiiç kaçarı yok yani..Korkuyorum abi napim yani !
  • Mubisime gelen bir mesaja göre devamsızlığım 61 saat olmuş, 178 saat daha yaparsam hazırlıktan kalacakmışım.Bunun verdiği korkuyla bugün 6da 6 yaptım. Oflaya puflaya tüm derslere girdim. Vay bee ! Böyle bi gaz gerekiyomuş demek ki !
  • Önceleri perşembe günü Cem Hocanın 2 dersi olurdu.Perşembe günleri sevindirik gezerdim okulda. Ama gelin görün ki artık o neşeli kızdan geriye hiçbişey kalmadı böhüüyyy..
  • Bu Damla var yaaa Bu damlaa çok gün görmüş kızdır ! lilililililililili

Hiç yorum yok: