9 Şubat 2009 Pazartesi

Sayıklamalar

  • neden pembe+ mor tonlarına bu kadar fenalıklar geçirdiğimi anlamlandıramıyorum. "kızzz gibiiiii, ıııyyy o ne be çocuukmusun kieee seeen" tepkilerine maruz kalmak hiç ama hiç tıngırtımda değil. aaay laavvv piinnnkkkkkkkkkk !!
  • ben önceden kin tutmayan, kimseden nefret etmeyen masum bi kızcağız olarak bilirdim kendimi. meğer karşıma nefret edilcek insan çıkmadığı için bu tecrübeyi edinememişim. gerçekten nefret edilebiliniyormuş bi insandan.
  • bazen nefes alamadığımı hissediyorum. hayır hayır. mecazi anlamda söylemiyorum bunu. hani deeeeerin nefes aldığında bi an rahatlıyormuşsun gibi olur ama nefesi bıraktığında boğazını biri sıkıyormuşçasına hücum eder ya sıkıntı. işte öyle bir şey !
  • Son bi kaç gündür sabah uyandığımda boynumda felaketü-l kabusane bi ağrı hissediyorum (bu kelimeyi ben uydurdum.bilindik kelimelerle anlatılabilitesi olan bişey değil çünkü)Bu ağrının tüm suçunu yastığa yüklemiş ve yastığımı değiştirmiş olmama rağmen hala aynı vaziyette başlıyorum güne. Sıkıntı devleri, kötü günler geçiren insanların boyun bölgelerine kamp kurarlarmış. göç zamanları kamp kurdukları insanın mutluluğa kavuştuğu anmış. bu yüzdendir sabahları boynumda bi ağrıyla uyanmam. ne zaman göç edecekleri ise meçhul.
  • bugüne kadar hep hocalarımın gözdesi oldum. yo yo bunu övünmek için söylememekteyim. ne demiş atalarımız, bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum. hangi öğretmen kölesi olan bi öğrenciyi gözdesi yapmaz ki sevgili blog. hocalarımla paylaşırım derdimi, çünkü görmüş geçirmiş ve mantıklı insanlar oluyorlar.akıl almak için en ideal insan onlar.üniversitede böyle hocalarla karşılaşamam diye içim içimi yiyordu amma ve lakin bir melekle karşılaştım. Cem hoca ! Ona herşeyimi anlatabilirim, sabırla dinler, rahatlatır, neşelendirir, kanatlandırır !!
  • Üstaaadd yine yaptı yapacağını Disko kralında.söylemeden edemeyeceğim. ne kadar o gözle bakmasam da, içimden şu narayı atmak geldi " kocam ol aaykoo" keh keh keh. (ciddiye alanın boynunu kırarım)
  • şarkı söylemeyi herşeyden çok seven ama sesi berbat olan bir genç kız napar ? Kendini camdan mı ataaaarrr yoksa camı mı kendinden ataarr ?
  • msnimde 32 kişi açık ama sadece bi kişiyle konuşuyorum? nasıl bir denklemdir bu yarebbi ! Geriye kalan 31 kişi (bak bak sayıdaki tipe bak) ne halt yemekte ? İleride çok ünlü olabilitesi olan bi insan çevrimiçi ama farkında değiller. Çok üzülüyorum bu çocuklara..
  • vizeden 70 aldım ama ama ama haketmiyorum ! Çok çalıştım ve doğru yaptığımdan emin olduğum çok fazla soru vardı. Buna rağmen 70 aldım. Eğer emeğin hakkı buysa tamam kabul ben ukalayım !!!!!! (50den aşşa alanlar tarafından tehdit edilme korkusu içindeyim)
  • gevezeyim. ama bi sor bakalım neden gevezeyim.DAAAAAAAAAT ! Süre bitti.

2 yorum:

hami dedi ki...

Welcome the Rockyland!!

nazlı ecem dedi ki...

canına okurum damla.
70 almış laf sölüyo ya