5 Mart 2009 Perşembe

Di'li geçmiş zaman.

  • okula gelen yabancı hocalardan MARK TYLOR adında bir hocanın dersimize gireceğini öğrenir öğrenmez içimde kabaran aşk dolu ve genç olmasını temenni eden hayallerim sınıfa giren beyaz saçlı, göbekli bir beyfendinin "My name is Mark" demesiyle son buldu.
  • Minibüse binince insanların tip tip bakarken ne düşündüğünü bilmek istiyorum.
  • Kartal vapuruna binmek üzere beklerken, görevlinin demiri kaldırması üzerine insan müsvettelerinin koşuyor vaziyette vapura hücum etmelerinden nefret ediyorum. "La manyak mısınız ooluuumm herkese yetecek kadar yer var kimse ayakta gitmeyeceekk"diye bağırasım geliyor arkalarından.
  • kartal vapurunun çok sallanıp midemdeki bilimum sindirilmek üzere bekleyen yiyecekleri vıccık vıccık olma suretiyle ağzıma kadar getirmesi, kendimi duvardan duvara vurmak isteyişimin nedeni oluyor.
  • toki evlerinin minibüsleri niçin akşamları yarım saate bir geçer?
  • yine düştük yollara'nın devamını yazaacadım ama yorgunluktan göz kapaklarımın üzerindeki cücelerin zıplayama başlaması dolayısıyla bu fikirden vazgeçirverdim bir andaaa bir andaa bir andaaa(bkz.pinhani)
  • iyiki soyadım tutuyor !
  • heeyy bu askerler neden bu kadar çekici?
  • annemin yanında askere sulanmak beni gururlandırıyor.
  • hey seni karizmatic asker neden benim nüfus kaadımı bu kadar çok inceledin ?
  • günde 2 kere boğazı geçmekte insanda mayhoşluk yaratıyor yahu !
  • Patlican.com.trden OGÜN SANLISOY, MORVEÖTESİ, ÜÇNOKTABİR konserlerine çift kişilik bilet kazandım ama gelin görün ki cumartesi yalovadayım ve annemden izin almaya yüzüm yok, gücüm yok hiiiç umudum yok (bkz.teoman)
  • HAYKOcumuzun Doğum Günü yaklaşıyor. Ani anneyeee böyle bir varlığı doğurduğu için minnet duygularımı iletmek istiyoruumm !
  • bugün okulda olmadığım için merak edip arayan sevgili andaça sevgilerimi sunuyorum.
  • annemin akrabaları benim öğretmen olacağımı zannediyor ! Bozuntuya vermemek için yönetmen olacaaaam teyiizeeee diyemedim ne kadar bedbahtım.

Hiç yorum yok: