13 Mart 2009 Cuma

Debelenmeler ..

  • Ben Cem Hocamı özledim ..
  • Sanırım Yarkın ve Mark hocaya alışıyorum. Hoş Mark hocanın koca bi cümleyi bi çırpıda söyleyişine alışmak zor ama..
  • Yolda giderken bi dilencinin (dilenci demekten büyük rahatsızlık duyuyorum) "asker annesiyim yardım edin" demesi üzerine "ben de asker sevgilisiyim bana kim yardım etsin" cevabını vermem kendime kin duymama sebep oldu.
  • feribotta müthiş bi kız geldi karşıma oturdu. cinnet geçircektim! çok kıskandım ! kızın o sarı saçlarını yolasım, mavi gözlerini oyasım geldi. sanırım saçlarımı sarıya boyatma fikri yeniden hortlıcak.
  • "Gözlerin gözlerime değdiğinde felaketim olurdu ağlardım, beni sevmiyordun bilirdim, bir sevdiğin vardı duyardım .." ( ...)
  • Bir HaykoCepkin.Biz Filmi >>>> http://www.facebook.com/video/video.php?v=57110238349&ref=nf
  • 11 Mart 1978.. Bir klavye meleği doğdu !
  • Ağlamak istiyorum sayın seyirciler !
  • Ahh güvenn güvenn.. Babana bile güvenmiceksin sözü ne kadar da doğru, kuzenine bile güvenmiceksin !
  • Çok aptalım değil mi ? Bunu tekrar tekrar anlayıp yine aynı aptallığı yapmam da beynimin olup olmadığını düşündürüyor bana. Ama bu son aptallıktı ! Cin olmadan adam çarpanlara karşı !
  • Bu aralar çok unutkanım. Ben leyla olmuşum kimin umrundaaaa (bkz: ŞebnemFerah)

Hiç yorum yok: