24 Mart 2009 Salı

Dışkılarım.

  • çok aptalım blog kardeş. ve gün geçtikçe tescilleniyor aptallığım. işin kötüsü yapacaklarımı önceden kestiremiyorum. neye nasıl tepki vereceğimi şaşırdım. önemli bi olayda tepkisiz kalıyorum, gereksiz bi olayda kıyametler koparıyorum.biliyorum biliyorum acilen psikolojik desteğe ihtiyacım var. ben böyle değildim, yaşarken oldum dırırırırım.
  • derslere giremez olduumm artık. sınıfta biri bana "hadi damla girmeyelim" dese soluğu kantinde alıyorum. devamsızlığım aldı başını gidiyor. hoş 89 saat kimilerine göre çok az çünkü daha geriye 140 küsür saatim var ama vicdanım sızlıyor arkadaş ! biri beni kurtarsın bu bataktan !
  • okulda yanımdaki kız arkadaşlarımdan hoşlananların bana gelip "noolorr ikna et" demelerinden sı-kıl-dım. hayır uzaktan bakınca genelev işleticisi gibi bi tipim mi var merak ediyorum. ikna gücüm de yok ki anasını satim. yakında para almaya başlıcam bu işten."Damla Çöpçatan A.Ş"
  • hayatımda belirsiz o kadar çok şey var ki. Hangisine umut bağlayacağımı, hangisi hakkında tahminler yapacağımı şaşırdım. "zaman neler gösterir","herşey olacağına varır" bla bla bla. O kadar kolay değil ki. Bu zaman denilen şey sadece ilerliyor bişey göstermeden.
  • Hiç hayatınızda, başınıza rüzgar yediğinizde, tepenize güneş vurduğunda, yoğun bi koku aldığınızda ve sinirlendiğinizde azan bi sinüzitiniz oldu mu ? Bazen kafamı duvarlara vurmak istiyorum.
  • Keşke bir vitrin camından içeri düşsem, keskin cam kırıkları beni şeritler halinde kesse de, ruhumla görünüşüm aynı olsa..
  • bende şans olsaydı erkek doğardım.

Hiç yorum yok: