1 Nisan 2009 Çarşamba

ben bunalımdayım ! keşke ölsem.

  • artık derslere giriyorum. ne büyük başarı ama !
  • derste dersi dinlemeyip kitaba gömülmek gibisi yok. tabi hocanın bir anda "damla can you read?" demesiyle aplata dönüşme ihtimalin de yok değil.
  • yeni birileriyle tanışmayı seviyorum. hey merhaba damla ben how r u ?
  • okula servisle gidip geldiğim için burjuva damgası yedim. ama eğer istanbulda yeni yaşamaya başladıysanız ve takıntılı bir aileniz varsa servis kaçınılmazdır !
  • kirpiklerim takma değil !
  • kısa film festivalini sevdim. sanırım o da beni.
  • benim artık şeffaf bir kalemkutum var teşekkürler akbank !
  • mark hocanın derslerine girmeyi reddediyorum !. protesto etmek için de onun dersine de imzamı atıp çıkıyorum. ni ha ha .
  • cem hocayı güneşlenirken gördüm . :salyaakıtansmiley:
  • Gözlerin gözlerime değdiğinde felaketim olurdu ağlardım, beni sevmiyordun bilirdim, bir sevdiğin vardı duyardım ..
  • ben bunalımdayım ! keşke ölsem.

1 yorum:

nazlı ecem dedi ki...

salak salak konusma lan ölme sen (:
cem hocayı bende gördum (aynısmileydenbanada)
buarada size mark mı gırıyo aman allhım bıze ted gııyo ve gırdıgı hher derste asılıyorum adama :D ve su servıs olayı süper bence,ayrıcaaaaa bız ızınlı olmadgmz ıcın gırmek zorunda kaldık derse zaten artık full cekıyorum derste lanet olsun devamsızlık:@