22 Nisan 2009 Çarşamba

Ben bir ceviz ağacıyım gülhane parkında.

  • bu küçük küçük noktaları kaseye koyup yemek istiyorum.
  • ve speaking sandığım kadar zor değildi .evet evet her zaman sandığımız kadar zor olmayacağını biliriz. insanoğlu işte. Cinderella çıktı bana. E tabi konu masallar olunca çenem düşer. İngilizce çenemin düşmesi de işime yaradı dolayısıyla.Ve topic konusu da işimde yüksek maaşın önemli olup olmadığıydı. Yes of course I love money like everybody and I need money gibi yuvarlak cümlelerle atlattım. Ve çıktım.
  • Kütüphaneyi soydum. Tam anlamıyla. Eğer bi kişi sadece üç kitap alabilir gibi bi uygulama koyarlarsa benim başkalarının adına da kitap almama gıklarını çıkaramazlar. Hıh.
  • Bugün hava çok kötü. Aslında çok güzel ama evde oturup dışarı seyretmek için çok güzel. Dışarı çıkmak hiiiiiç akıllıca değil .Zaten bu yüzden yerli johhny depp ile olan ertelenmiş gezimiz yine ertelendi. My bad chance !
  • Ayşe kütüphaneden aldığım 6 kitabı Vural'a(çocuğun adı Ural ama asla Vural demekten vazgeçmeyeceğim) göstermek için çantamı boşalttığında uzun zamandır yanımda taşımadığım makyaj çantamı görüp şu tepkiyi verdi : " aaaa Geri gelmiişşş !" Bunu öyle bi ciddiyet ve sevinç içinde söyledi ki. Sanki canlı bişeymiş gibi. Yani Vural'ın " ne o yaratık falan mı ?"gibi bi tepki vermesine sebep oldu o kadar yani. E bana da ancak böyle bi dost yakışırdı dimi. Manyak olabiliriz ama asla deli değiliz.
  • Duygu bir chickenburger'i 30 dakika da yiyor ve 383856 tane mayonez kullanıyorsa, 5 chickenburger'i kaç dakikada ve kaç mayonezle yer ?
  • Benim sinüzitim yok ki.

Hiç yorum yok: