20 Nisan 2009 Pazartesi

çıktılar

  • şu küçük küçük noktaları koyarak kusmassam içimde bi yerlerde ukte kalıyor yahu.
  • bu aralar çok pis çocuk sahibi olasım var. gayet ciddiyim. keşke çocuk sahibi olmak marketten bi paket pirinç almak kadar kolay olabilseydi.
  • bi istanbul bi yalova nevrim döndü . tam buraya alışıyorum istanbula gidiyorum, oraya alışıyorum buraya gelmek zorunda kalıyorum. yani insanın alışkanlığı bile olmuyo bu durumda. alışamıyosun ki anasını satim.
  • son vizede writing kısmında çok fena bi hikaye yazdım. Hikayenin başını vermişler. Martin adlı bi adam iş seyahatine çıkmış uçağı düşmüş adam kurtulmuş ama ıssız adada. normalde bunun devamının aksiyonlu bişeyler olması şart. ama heraldaysa içinde bulunduğum durumdan ötürü aşk hikayesi yazdım sele serpe. bi kız görüyomuşta aşık oluyomuşta meğer orası tatil köyüymüşte evlenip sonsuza dek mutlu yaşıyorlarmış. hocalar okuyunca benim neden b kurunda olduğumu hatta neden bu üniversitede okuduğumu sorgulayabilirler. ve bi ambulans çağırıp bakırköye sevkedebilirler. ama hiç korkmuyorum biliyomusun. çünkü hayalleri olanlar asla deli değildir bayım !
  • hazırlık bitti ve ben ingilizce konuşabiliyorum demek isterdim ama bunu demek çok aptalca olur. evet evet başladığım noktada olduğumu hissediyorum. "Yahu anlıyorum ama konuşamıyorum be kardeşim"
  • Çarşamba günü Speaking sınavı var. Lanet olsun adamım neden beni böyle sınavlara sokmakta bu kadar ısrar ediyorsunuz ? Sizin sorununuz ne ? O kahrolasıca kafanızın poponuzdan daha büyük olması mı ? Hey sen beni küçümseyen teacher senin sorunun ne biliyor musun ? Tavşan boku üzerinde uçuşan sineklerden bi farkının olmaması !
  • Bu aralar midem felaketü-l vesvese şekilde bulanmakta ! Sanırım dünyamın bu aralar fazla hızlı dönmesiyle alakalı. eee bünye alıştı sessizliğe, sakinliğe, durgunluğa..Durdurun dünyayı inecek var !
  • Doktora gidip gösterilcek çok şeyim var. Hayır hayır fesatlığın lüzumu yok. Neden ara sıra panik-atak geldiğini, neden midemin bulandığını, neden kilo alamadığımı ve diğer bilimum sorunlarımı doktora göstertmem gerek. Ama şöyle bi big problemim var. Doktordan korkuyorum ve onlara güvenmiyorum ! Buradaki doktorların hiçbirinin bi bok bildiği yok. İstemiyorum kardeşim ! Senin yanlış teşhislerinle ömür boyu sürüneceğime , aaa bu doktor yanlış anlamış meğer benim hastalığım buymuş lafını 524652 yıl ilaç kullandıktan sonra söyleyeceğime, şimdiki küçük şikayetlerimle barışık yaşarım daha iyi ! Hem ilerlediği vakit durmasını sağlayacak bir adet Eray Demir'îmiz bile var. Yetmez mi canııım ?
  • Evimin önündeki lanet parkta oyun oynayan lanet veletler hiç yorulmaz mı ?
  • Ben büyüyünce trafik polisi olacayım.Şapkamı takıp, düdüğümü takıp, yolları yayalara açacayım !

Hiç yorum yok: