24 Nisan 2009 Cuma

Çirkin olmam dikkatinizi dağıtıyor olabilir. Üzgünüm

  • bir gün bu küçük noktacıklar 155 katlı mavi düğün pastamın üzerini süsleyecek.
  • Yıkanmak istiyorum ama ıslanmak istemiyorum, doymak istiyorum ama yemek yemek istemiyorum, intihar etmek istiyorum ama ölmek istemiyorum anlıyor musun ?
  • Bir zamanlar Yalova adlı kasabada Damla adında çirkin bi kız yaşarmış. O kadar çirkinmiş ki ona bakan ölürmüş.
  • Eğer ben insan olmasaydım kesinlikle bir Koala olurdum. Bir ağacın üzerine tüner, hayatım boyunca orada uyur, en ufak bi ekşında ölürdüm.
  • Bazen msnin de duyguları olduğunu düşünürüm. Çok fazla kişi açık olduğu için yorulup kendi kendini kapatır ve sorunları olduğu için ağlar.Sorun gider adlı kutuyu bize gönderip ona yardım etmemizi çok zor durumda olduğunu anlatır. Ama biz ne yaparız. Hay senin gibi msnin, Hay ben o ttnetin .diye başlar onun duygularını incitiriz. Tekrar açılır belki evet ama eski canlılığı kalmamıştır.Onu da sevsenize.
  • Bir gün ciddi bir konferansta sahneye atlayıp sıkıcı adamın elinden mikrofonu kapıp bağırarak "olmaz olmaz deme hiiiç, olmaz olmaz sevgiliiim, zaman neler gösterirrr belli olmaaz sevgilimm" şarkısını söyleyip delice dans etmek istiyorum.
  • Bazen Yağmur'un önceki yaşamında bir filozof olduğunu düşünüyorum. O kadar anlamlı bakıyor ki ona şirinlik yaparken kendimi aptal gibi hissediyorum. "Seni teyze bozuntusu ! Dünyada bu kadar çok sorun varken nasıl bana burda aptal yüz ifadeleri yapabiliyorsun şaşıyorum doğrusu. Dünya gittikçe duyarsızlaşıyor" diyecek bir gün. Korkuyorum.
  • Bir bebeğim olsaydı adını Barış koyardım.
  • Acaba saçlarım olmasaydı daha mesut bir kız olabilirmiydim diye düşünüyorum. Zira onları yıkayıp, kurulayıp, şekil vermek beni yoruyor.
  • Keşke kafamda, dizlerimde, ellerimde de birer gözüm olsaydı. Böylece birden fazla bakış açım olurdu. İşte bak bu da bi bakış açısı mesela.
  • Sol kulağımı kapatırsam sağ duyulu olmayı başarabilir miyim ?

1 yorum:

Aşk Cemresi! dedi ki...

Acaba saçlarım olmasaydı daha mesut bir kız olabilirmiydim diye düşünüyorum. Zira onları yıkayıp, kurulayıp, şekil vermek beni yoruyor.



beni de..