8 Nisan 2009 Çarşamba

böğürtüler

  • tanrım ders çalışamıyorum.beni yeniden inek yap !
  • ismimi Leyla olarak değiştirmeye karar verdim.şu sıralar kendime yakıştırdığım tek isim bu.
  • yine aptal olduğumu kendi yüzüme vurmaya devam ediyorum ama beni durdurabilene aşkolsun.
  • Eray'ın sayesinde yeni bi sanatçı keşfettim. Dilbey ay ! o biirrr belli belli ! o biir gelmezsen gelme ! o biirr kii üç vicdan azabıı ! :D
  • servisime binmeden geldim peki neden ?
  • bugün çok büyük tehlike atlattın my blog ! Hoca Have you ever your blog ? deyince atladım ve bana kalkıp açmamı söyledi. ama ben karşı çıktım. Zira yazdıklarımı bütün sınıfın okumasını istemezdim.

2 yorum:

gribulut dedi ki...

iyikide açmamışın yakınındakilerin blogunu okuması hoş olmuyor :)

damlalalay dedi ki...

evet evet kesinlikle.
hele ki hakkında fena şeyler yazdığım hoca da okuyacaksa :D