21 Nisan 2009 Salı

Tutamıyorum Zamanı



16:30'da İstanbula gidicem.
09:00'da okula..
10:00'da uyucam belki..
03:00'de kabus görücem.
debelenip bir süre,
03:45'te uykuya dalıcam tekrar.
07:20'de uyanıp hazırlanıcam okul için tekrar ve tekrar,
08:30da Hatipoğlu marketin önünde servisi beklicem,
08:40'da alıcak beni ya da hava yağmurluysa 08:50'de
Sonra yine okuldayım işte.
Dersteysem dakikaları sayıcam tek tek.
20 Dakika kaldı..uff geçmez ki bu şimdi.
10 dakika. ohh az kaldı..
5 dakika ve
Break time.
Hani geçmezdi ?
Geçti bak işte.
Derse girmediğim zamanlarda,
dersin bitmesine 50dakika var.
50dakika pinekleyebilicem,
Ama o da ne
Break olmuş.
Nasıl yani ? Bu kadar çabuk mu ?
Ben dakikaları elimde teker teker tutup sayıcaktım ama ?
Şimdi tutamadım hiçbirini kaydı gitti elimden.
Hem de hiçbişey yapmadan..boşa..
Keşke bilseydim o 50 dakikanın değerini be..
Neler yapılırdı bi düşünsene?
Kek yapılırdı belki yanına da çay..
Ya da bi beste yapardı kimi insanlar..
Bi kaç sahne çekilirdi belki.
kitap okunurdu, müzik dinlenirdi.
Uff düşünebiliyomusun 50 dakika !
50 tane 1 dakika !
Ama ben ne yaptım ?
Sadece oturup düşüncelerimle boğuştum.
Karmaşıktı zaten, biraz daha karıştırmaya gerek mi vardı ?
Girseydim hiç değilse derse, bişeyler öğrenirdim,
Belki 70den yüksek alırdım bu sefer neden olmasın ?
Ama yetiyo ya insana.
Neden sıkıcam ki kendimi 50yi geçsem kafi.
Neden 100 almayayım ?
Alamaz mıyım ?
Öyle bi alırım ki.
Neden almıyorum ?
Çünkü üşeniyorum. Stres yapmaya, oturup çalışmaya, dersi dinlemeye,
Tamam kötü not almıyorum belki ama,
Üşengeçliğim git gide büyüyor.
Yok ama yok.
Artık böyle yapmıcam ki .
Tüm 50 dakikaları ömrümün son 50 dakikasıymış gibi yaşıcam.
Sakın blog sakın !
Bana yapamayacağımı anlatan o saçma cümlelerini kurma.
Sen de çook iyi biliyosun. Yapabilirim. çok istersem her şeyi.
Hem biliyosun ki yeni hayatımda ne üşengeçlik ne de bunalım var.
Ben şimdi üşenir de bunalıma girersem.
Kızmaz mı bana yerli Johhny Depp ?
Kızar ya..
Bu blogu fazla uzatmayalım ki dakikalarımız boşa gitmesin.
Çok az zamanımız kaldı.
Doya doya harcamalıyız.
Zaman.
Keşke hiç bitmesen.

Hiç yorum yok: