20 Nisan 2009 Pazartesi

Benim Manyak Ailem !

Bugün benim manyak ailemden bahsetmek istiyorum bilogcukum.
Onlar o kadar eğlenceli ve orjinaller ki.
Annemin o hazır cevaplılığı ablalarıma da geçmiş ,çocuklarına verdikleri cevaplar içler acısı.
Bi soruya hiçbir zaman doğru dürüst cevap verilmez bizim ailede.
Sebebi de sorunun çok saçma oluşudur.

For examples:

Ben ilk okuldayken, okul tiyatrosunda bana da rol vermişlerdi. Akşam onu ezberlemem için bütün aile seferber olmuştu. Ama ben ezberleyememenin verdiği acıyla ağlayıp anneme isyan etmeye başlamıştım.
- Annee napıcaaam ? Ezberleyemiyoruuum :(((((
-Tamam Damla ara öğretmenini de ki " öğretmenim ben aptalım ezberleyemiyorum"

Bütün aile gülme krizlerine girer ben ağlama krizlerine :D
Ve bu olay hala ailede anlatılıp durur aptal olduğumu vurgulamak için (:


Baran ablamın(ortanca) kızı Gamze'nin annesine " pazar günleri yıkandıktan sonra içimde bir hüzün oluyor" demesi üzerine ablamın " Kirlerinden ayrılıyorsun ondandır" demesi insanı düşündürüyor ama değil mi :D

Gelelim en büyük ablama.
Onurcanla(oğlu) başı dertte.
Gelişme çağında olduğundan dolayı insanı çileden çıkartan hareketleri, sözleri, soruları var.
E ablamın da agrasifliği ve hazırcevaplılığı birleşince çok manyak sahneler çıkıyor ortaya.
Onurcanın cevapları da az değil hani.
İkisini izlemek benim için büyük zevk (:

Ablam - Onurcan ömrümü çürüttün sen benim, bıktım senden, saçlarımı beyazlattın yeter !
Onurcan - Hep boyuyosun anne saçlarını. hiç beyazlamıyor ki.

ahahahah :D

Yalovadan istanbula feribotla dönerken.
Onurcanın adaları gösterip " Anne orası neresi ?" diye sorması üzerine ablamın agrasif bi şekilde bakıp "Paris onurcan !" demesi beni kopartıp tüm feribot alemine rezil olmama sebep oldu.

Çok fena yağmurun yağdığı gün yine onurcan o mühim sorusunu patlattı.
-Anne yarın okula nasıl gidicem ?
-Okulun suyun altına kalmış dimi onurcan ?


Gece beraber yatıyorlarken Onurcan'ın birden annesinin suratını görüp " Ay anne senden korktum" demesiyle birlikte Ablamın "Kıçımı görsen napardın acaba?" cevabını yapıştırması hala ailede konuşulur.
Hiç bi anne çocuğuna böyle cevap verir mi allasen ? :D



Eğer böyle manyak bi aileniz varsa hangi çılgın size zincir vuracakmış şaşarım !

Hiç yorum yok: