28 Nisan 2009 Salı

İf you touch me,I will cry

  • keşke bu küçük noktalar boğazımda kalsa.
  • her sabah kafamı dolabıma vurmaktan beyin hücrelerim teker teker terkediyolar beni.neden tepkisizleştiğimi şimdi anlıyorum.
  • her gün doğa bana göz kırpıyor. mutlu oluyorum ki (:
  • taa dağın başındaki okuluna gidip hiçbi derse girmeyip tekrar taa dağın başından evine dönen benden başka kaç idiot var acaba dünyada ?
  • üniversite kantininde Kido adlı muzlu süt içmekten yakalanan D.A aklını peynir ekmekle yediğini kuru kuru gitmemesi için muzlu süt içtiğini ve pişman olmadığını bir daha olsa yine yapacağını söyledi.
  • Güneşin altında, içimde derse girmemenin vicdan azabı, kulağımda Hayko, yüzümde serin esinti ve daral. Ne kadar hoş.
  • Dün yine deprem amca bizi şşööyle bi silkeledi. Onur'un yorumunu söylemeden edemicem "Belki allah bizi jüpitere taşıyodur?" O kadar ciddi söyledi ki. Bi an gerçekten inanıp "Neden jüpiter ya ben mars'ı istiyoduum" diye düşünmeye başladım. Sanırım bendeki bu gariplik aileden gelen bişey.
  • Kendini başka biri sanan insanlardan nefret ediyorum. Hayır kardeşim niye kendini bu kadar üstün göstermeye çalışıyosun anlamadım ki.
  • Bi gün ben bi arabaya binmişim araba birden ev olmuş sonra odalardan birine girmişim oda uzaya dönüşmüş sonra aşağı atlamışım gökkuşağına düşmüşüm mavinin üstünde dururken orası okyanus olmuş meğer ben bi balıkmışım sudan kafamı çıkartmışım deniz kızı olmuşum sonra kıyıda beni bi prens bekliyomuş beni öpmüş insan olmuşum.
  • Ben demiştim demek istemiyorum ama ben demiştim.
  • Hoca beni azarladı. Olcak şey mi. Sizz arkada kitap okumayacaksınızzz ! Dedi. Ben de artizlik olsun diye zaten ben ders dinlemeye geldim dedim. Bişey diyemediğini görünce bi an sınıftan çıkıp bulutlara değip geri döndüm ama döndüğümde ders bitmişti.
  • Bi gün çook uzak bir kentte Damla adında bi kız yaşarmış. O kadar üzgün, o kadar üzgünmüş ki. Dokunsan ağlar, evini sel basar ve bi deniz kızı olurmuş. Kimse dokunmasın diye evinden dışarı çıkmazmış. Bigün biri ona dokunucak diye çok korkarmış. Eğer biri dokunacaksa o bir prens olmalıymış. Çünkü ancak bi prens onu tekrar insana çevirebilirmiş.

Hiç yorum yok: