28 Nisan 2009 Salı

ben ölmüşüm aslında ama yaşıyorum çaktırma.

uff is bangin
feadz is bangin
bu şarkıyı ağzım kuruyana dek
söylemek istiyorum.
ama anlamını öğrenmek istemiyorum.
not sure I understaandd diyor
şimdi de Rob
tüm bu şarkılar benim için yazılmış olabilir mi.
damla dinlesin
kendini bulsun
üzülsün
ağlasın.
biliyorum zaten hep iyi insanların başına geliyi böyle şeyler.
herkes takık zaten bana.
herkes komplo kurmaya çalışıyo ben bilmiyomuyum
yürürken her tarafta takip ediyolar görmüyomuyum.
yerin kulağı var
ben yer miyim.
hayır yemem.
saçmalamak arabada beş evde onbeş
hoşuna giderse bedave !
ben bugün o kadar sıkıldım o kadar sıkıldım ki
sanki limondum.
limonata oldum ama şekersiz.
sıcakta da ne güzel ama.
içmediler ziyan oldum .
biri içiçekti ama o yoktu.
zaten o içsin diye sıkıldım
ya da o yoktu diye sıkıldım.
bilmem ki.
ben kantinin bahçesinde onu düşünürken
bi kuş aldı beni
kanatlarına bindim
ve beni nereye götürdüğünü biliyodum.
onun yanına götürdü.
ona baktım baktım baktım.
ve geri döndüm.
evet oradakiler görmediler.
anlamadılar salaklar.
sohbete dalmışlardı ben hemencecik gittim geldim.
kuşta çabuk götürdü hani.
keşke biraz daha zamanım olsaydı da
dursaydım yanında çok
ama kuşun mühim işleri varmış
senin şizofrenliklerinle uğraşamicem hadi bakta gidek dedi.
ben de napim boynumu büktüm döndüm.
ama sonra bidaha götürceğine söz verdi umarım gerek kalmaz.
ben bugün derslere girmedim ya
ama dersler bana girdi.
böylece yok yazılmadılar.
hayatta da bi yoklama kağıdı olsaydı eğer
çok fazla yok yazılırdım
çünkü bi var bi yokum
aslında yokum ama var gibi yapmam gereken zamanlar oluyo.
o zaman herkes beni var sanıyo.
çok çabuk kanıyolar.
hani gülersin ama aslında gülmüyosundur
diğerleri " amma da keyfi yerinde ha" der sana bakarken.
ama yoktur ki dürbünleri ta içini gösteren.
onların olsa olsa çıplak gösteren gözlükleri olur.
şimdide cem adrian çalıyor.
yine benim için yazmış bu şarkıyı öyle dedi.
ama albüme bana yazdığını yazma utanırım dedim.
o yüzden gizli tutuluyor.

"geri ver,geri ver ,geri ver
herşeyi, herşeyimi, herşeyi baştan
yeni baştan..
çok üzüldüm.
çok üzdüler beni hayat
sayende.
o insanlar , insanlar, insanlar var ya.
hepsi kadar en çok
masum biraz da suçluyum
ama sen çok günahkarsın hayat.."

Hiç yorum yok: