30 Nisan 2009 Perşembe

Çok şey gördüm beni yüzüstü gömün.

  • bi gün bu noktaları gelin topuzuma süs olarak taktırcam.
  • bugün hakketten(bu kelimeden hiç hazzetmiyorum) güzel bi gündü.
  • yerli johnny depp ile johnny depp arasındaki 5 fark ; 1.Yerli Johnny Depp daha doğal. 2.Yerli Johnny Depp'in burnunda gamze var. 3.Yerli Johnny Depp'i tanıyorum 4. Johnny Depp yaşlı 5.Yerli Johhny Depp uzun ömürlü.
  • Yoğun istek üzerine Icetea denedim. Düzeltiyorum. Yoğun Baskı üzerine. Zamana karşı Icetea bitirme savaşı lölölölöy. Bu bir tiseleme Eray Demir ! (:
  • Falıma bakarmısın " Karşılaşmıştınız hani dün, Bu aşk büyüyor günbegün, Mavi göğe her bakışında, Onun gözlerini görürsün". Bu nedir yani ? Bi kere ben mavi gözden hoşlaşmam ki. Bunu hesap edemediniz mi. Mavi gök iyi güzel de gerisi hayal kırıklığı.
  • Dilenci kadın: "Bi ekmek parası Be mecbur kaldım Be" Adam: Hepte mecbur kalıyonuz Be!" Tipsiz Yalovanın orjinal insanları :D
  • Yağmur'un şarkı söyleyen oyuncak köpeği o kadar ukala ki. Onu boğarak öldürmek istiyorum. Söylediği şarkıya bak "İki kulağım var duymak için, iki de gözüm var görmek için.Bana gülümsedin. Anlayabiliyorum. Akıllı olduğum için !" Bu ne lan bu ? Sen işe yaramaz basit ucuz bi köpeksin. Bunu da anlayabiliyomusun dümbelek ! Akıllıymış.
  • Yok be blog bugün yazasım gelmiyor. İlham denilen melek gelmedi bugün bana. Bi melek geldi ama o ilham meleği diildi. Hadi gidiyorum bütün aşklar yüreğimde!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

I inclination not acquiesce in on it. I assume nice post. Expressly the title-deed attracted me to review the unscathed story.

Adsız dedi ki...

Amiable fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.