1 Mayıs 2009 Cuma

ben beni vuram !

  • eğer ben Keşke olsaydım, insanların adımı sürekli anmalarından bencilce mutluluk duyardım.
  • yıldırım olsam düşsem kafasına. çaksa beyninde şimşekler o anda anlasa ne kaybettiğini salak.
  • şakır şakır yağmur yağsa, vursa camlara "çık dışarıya oynayalım" der gibi ama ben çıkmasam.
  • -se -sa ekleri götürsün beni e mi !
  • gökyüzünün midesi kazınıyor ! ekmeğimi paylaşsam mı ?
  • küçükken yaptığım gibi kol ve bacaklarımı açıp, bi yanımda dünya bi yanımda ay. tırmanmak istiyorum en yükseğe. sonra inemiyim o gelsin kucağına alıp beni gökkuşağına oturtsun.
  • yağmur yağar ama çocuklar oyunlarına devam eder ya, ben de herşeye rağmen devam etmek isterdim sana.
  • bi köpeğim olsa tüyleri rasta. hatta adı da pasta.
  • rüya mı gerçek, gerçekler mi rüya ? Nolurdu gerçek olsa.
  • keşke ben bi prenses olsaydım ve Mario beni kurtarmak için ejderhalarla kavga etseydi.
  • ben küçükken çok yağmur yağmış "boğulucaazz" diye ağlamışım.
  • bi öğrenci telefonda 5 kere üst üste tamam diyosa kesin annesiyle konuşuyodur.
  • eğer ondan kurtulursam tırtıl kesicem. leleleleey diye zılgıt atıp tango yapıcam.
  • niye kimse bana ilgi göstermiyo, niye kimse beni sevmiyo diyip kendimi duvardan duvara vurasım var.
  • ben onunla birlikte marsa taşınıp sonsuza kadar mutlu yaşamak istiyorum. evet marsa taşınmak imkansız bişey değil ama onunla olmak imkansız evet biliyorum.
  • mavi kalpli şirin adam. adamım ol.

Hiç yorum yok: