26 Mayıs 2009 Salı

yorgunella çirkin ve aptal ha ha ha. kıskanın.


  • bazen düşünüyorum da müzik olmasaydı napardım acaba.ne kadar yavan bi hayatım olurdu. zaten ot gibi yaşıyorum,müzik biraz ekşın katıyo hayatıma. müzik dinlerken bazen kendimi bombok hissediyorum bazen acayip keyifli. işte bunu seviyorum. ruh halimi değiştirdikleri için. bakıyorum eğer bunalıma girmek üzereysem açıyorum kolbastıyı, biraz kolbastı oynuyorum geçiyo.haha hayır laz değilim =D
  • önceden iştahım az derdim. artık hiç yok. ya acıkmışım, önümde de bir tencere dolusu sarma var. ama yiyemiyorum. hayatımda hissettiğim en boktan his. açım ve içimden yemek gelmiyor. hem de en sevdiğim şeyi. çok üzülüyorum kendime. acıyorum da aynı zamanda. vah benim bahtsız damlamm vah.
  • yaşlı kadınlardan nefret ediyorum. evet bunu böyle gocunmadan söyleyebilitem var. o kadar gevezeler ki tanrıımmm ! kipa servisini beklerken kulak misafiri oldum. olmaz olaydım. konudan konuya atlıyolar. herşeyi de biliyolar. yani ne doktorlar bişey biliyo ne öğretmenler bişey biliyo. herşeyin en iyisini onlar bilir. gerçekten sabır katsayım çok düşük. en iyisi ben hiç çıkmiiim evden. sadece kendim ve ben (:
  • sanırım hayatımda bişeyler düzeliyor. çok yavaş ilerliyor herşey. evet ama milim milim de olsa ilerlediğini görüyorum. keşke filmlerdeki gibi hayatımda da "4 yıl sonra" yazabilseydi. Evet bu ancak yorgunellaya yakışır bi fikir.yiyim içiyim yatıyım.
  • bu aralar herkese çirkin demeye başladım. sonumu pek parlak görmüyorum. ben böyle değildim, hayat beni kendini beğenmiş yaptı. bişeye de benzesem bari.

Hiç yorum yok: