7 Mayıs 2009 Perşembe

lazy damla, she wants a drink water so she waits and waits an waits for it to rain.




  • küçük noktaları bi gün o hastayken yaptığım sıcak çorbanın içine atıcam.
  • ben artık derslere giremiyorum, sadece ilk iki derse yetebilecek kadar sabrım var. bugün de girmedim derslere. evet yaptım,pişman değilim, herkes daha iyisini ister !
  • oturduğum tüm sandalyelerde bi oturuş biçimim var.çok fazla süre düz oturamıyorum. yani bağdaştan bozma bi oturuş şekli,garipsiyo ilk gören ama sonra alışıyolar, napim kardeşim !
  • yaklaşan final sınav korkumu gün yüzüne çıkartmakta. 50yi geçemezsem bundan sonraki hayatıma bir zombi olarak devam edicem.
  • bütün gününü kantinde geçirmeye razı ol, nettedir diye derslere girmeyip kütüphanede pinekle, yine de görememiş ol, reva mı bu bana ? neden kötü şeyler hep iyi insanların başına gelir ?
  • bugün cem hocayı görünce içimdeki dilber açığa çıktı. "Allaahhh, sen bilirsinn." ahahah :D
  • emine hoca ve benim dangalak cevaplarım :D If you were a famous sportswoman, which choose / why-why not bla bla bla.. Ve benim answerim "Of course Arna Kornikova !" Ve can alıcı soru "WHY".."becauuseeeee she is Enrique Iglesias's girlfriend !" ahahaha :D O kızın iyi bi sporcu olup olmamasından banane he !
  • tembelim işte var mı lan !

Hiç yorum yok: