27 Mayıs 2009 Çarşamba

Ben'den Ben'e Tavsiye Zinciri

  • vay benim dertli başım, vay benim çileli başım. çok acıyorum kendime yaa. nolucak bu kızın hali, benim damlam aptal, benim damlam saff, anaaam çok üzülüyorum bu kızaaa.
  • artık benim olayım bunalımı da aştı gitti kaf dağına vardı bişeyler oldu yani. mallaştım artık. valla en iyisi böyleymiş. salak olucaksın, düşünmiceksin, her boka kafanı yormıcaksın, dümdüz yaşıcaksın işte yaaa aaaa çok mu zor.
  • ah be damla nolurdu sen diğer insanlar gibi yaşasaydın. basit bi hayatın olsaydı. niye düşündün bu kadar a be çocum ? kurdukça kurdun kafanda bak. kuruntularından burdan başıbüyüğe yol olucak yakında.üstelik kafana taktığın şeyler de bişeye yaramıyo be yavrum. senin düşündüklerin seni senin düşündüğün gibi düşünüyomu acaba ? bunu hiç düşündün mü ? a yok yok düşünme zaten. sakın düşünme. ben söyliyim. HAYIR. asla kimse seni tınlamaz bu hayatta. kendi kendine bunalıma girer salya sümük ağlarsın. eline geçen bikaç adet ıslak mendil ve şişmiş gözler. he bi de jiletli kolyen var ama o pek bişeye yaramaz. sadece çağrışım yapıp başka materyaller aramana sebep olur. onun sonu da iyi değil zaten. yani kızım demem o ki kimse seni sallamıyo. sen niye kendini yiyip bitiresin. boşver. kendin coş e be yavrum . hadi benim prenses kızım.
  • Damlacım sana bi tavsiye, şimdi kalkıyosun o pcnin başından, mutfağa ilerliyorsun ağır adımlarla, sürahiyi kaldırıp kafana geçiriyosun, şey ıımm pardon, sürahiyi alıp bardağa su dolduruyosun. bunun üzerine en iyi yapılcak şey bu çünkü.
  • Bakiim .damla napıyosun ? yine parmaklarınla mı oynuyosun sen. sen bişey düşündüğün zaman bunu yaparsın. ben sana blogun başında ne dedim allah aşkına. hiçmi söz dinlemez insan. dudaklarını da yeme öyle. düşünmiceksin dedimse düşünmiceksin beni dinlemenin zamanı gelmedi mi artık. ne kadar dik kafalısın. çabuk odana çık !
  • Bak damla birinin söylediği bir cümleye 1654346 değişik açıdan bakmayı bırak tamam mı ? Komik oluyosun. Baksana neleri yanlış anlamışsın höh yani. Biri sana ateş var mı dese evlenme teklif ediyo sanıcaksın. Hayır korkuyorum sonun tımarhanelik olucak. bu gidişe bir dur demek lazım. Ne ? Durmak yok yola devam mı ? Ohooo sen kırmışsın kafayı Damlacım. Tayyip mayyip ne ayak ?
  • Hadi şimdi o koca çeneni kapa, düşünmekten vazgeç, müzik aç, bişeylerle uğraş, facebooka gir, manken giydirme oyunu oyna ne biliyim, bişey yap düşünme.

Hiç yorum yok: