23 Mayıs 2009 Cumartesi

bir gün bir gün bir çocuk eve de gelmiş kimse yok.

  • şu sıralar hayatımda değişiklikler olduğunu görüyorum. bazıları iyi, bazıları kötü. ama sanırım sevdim değişikliği ben. en azından kafa yorucak yeni bi gelişme daha dimi (: yo yo yo yorgunella artık boşvermekten yorulacak. kafaya takmamak yorucak onu artık. düşünmemek. belki de mutluluk yorucak onu. tatlı yorgunluklar. sevdim sevdim evet.
  • 1 haziranda, bi çantacıda işe başlıyorum. evde oturup kafayı yememem için gerekliydi böyle herhangi bi iş. İngilizce bilen birini arıyorlarmış. Yalova'ya yazın araplar dolup çılgınca alışveriç yaptıkları için. Adam "ben ingilizce bilmiyorum, onlarla anlaşamıyorum" dedi. Ben de atladım ortaya tabi. "Beeen konuşur, anlaşırım onlarlaaann. Hazırlık bitirdim brehh brehhh" diye. E doğal olarak alındım işe. Ama ben ingilizce bilmiyorum ki :/. Tamam hazırlık okudum ama bi sor bakalım nasıl okudum. Kah kantinde, kah kütüphanede (:. Ama tabi derdimizi anlatacak ve dertlerini anlayacak kadar var ingilizcemiz. Şimdilik böyle avutuyorum kendimi. Baktım olmadı ingilizce konuşamıyorum. Kaçıveririm oralardan utanç içinde evime. Napalım.
  • Artık annem yemek yapmıyor. Evet ne kadar acı bir durum değil mi . Artık iş kadını olmuşmuş, eve geç geliyomuşmuş, nolurdu ben öğrenseymişim de eve geldiğinde sıcak bi yemek bulsaymış. Benim şikayet etmem gerekirken o bana demediğini bırakmadı peeeh. Napiiim ben de beceriksizler kulübünün bi üyesiyim işte. hayır yani öğrensem müthiş yemekler yaparım daaaa işte zaman olmuyo, e heveste lazım şimdi. ne gerek var. bilen yapsın.
  • hayko yanıbaşımda hep konuşsun ben de hep onu dinliyim. huzur verici ses tonu. herkeste bulunmaz.
  • Tam keyfim yerindeyken, winampta eeelenceli şarkılar dinlerken, blog yazmaya dalmışken, birden çıkan Zeki Müren bütün keyfimi yok etti. "Ben kalbimdenn başka yerde inan seni bulamadım......" Şimdi napiim yani ben. Sonra melankoliğe çıkıyor adım. off uleeenn. "ömrümce hep adım adım..her yerde seni aradım..kenarlarda, köşelerde , kadehlerde, şişelerde..ben kalbimden başka yerde inan seni bulamadımm"
  • şu insanlar niye kendilerini bu kadar çok önemserler ? Anlamlandıramıyorum ve gerçekten çok gülüyorum (: Sanki onlar olmasa dünya dönmezmiş gibi. Bi de hata yaptıkları halde hala karşısındakileri hatalı görürler ya. Ooooo çıldır çıldırr (: Oğğğluum bi kop git manyak mısın nesin. Ne sanıyosaan kendini. Gerizekalılar grubu baş vekili.
  • 29unda final var. Ders çalışmaya başladım başlamasına ama. 20 dakka ders 1 saat ara. Yok kardeşim yok benim tüm çalışma hevesim gitmiş. Nazar değdi biliyorum. Oysa ne çok severdim ben ders çalışmayı. Oturur saatlerce kalkmazdım başında. Eeeyyyyy gidi günler. İnsanlar değişiyor işte.

Hiç yorum yok: