6 Mayıs 2009 Çarşamba

benim kadar.


burada kimse benim kadar şanslı değil
çünkü ben doğanın bana göz kırptığını görebiliyorum,

ve kimse benim kadar kör değil,
çünkü ben hayallerimi görmezden geliyorum.

kimse benim kadar aptal değil,
çünkü ben hiç haketmeyeceğini bildiğim halde çok fazla değer veriyorum.

kimse benim kadar mutlu değil,
çünkü benim istediğim herşeye sahip olabilitem var.
kimse benim kadar düşünceli değil,
çünkü ben bana en uzak insanın bile nasıl olduğunu merak ederim.

kimse benim kadar vurdumduymaz değil,
çünkü ben istersem herkese karşı sağır olabilirim.

kimse benim kadar güleç değil,
çünkü ben gülümsemenin bi insanı güzel yapan tek şey olduğuna inanırım.

kimse benim kadar vefalı değil,
çünkü ben geride kalanları unutmam.

kimse benim kadar sevemez onu,
çünkü ben ve o aynıyız.

ve kimse benim kadar anlamaz beni,
çünkü beni bir ben bilirim bir de beni yaradan,
bana bir ben lazımım bir de beni anlayan (:

Hiç yorum yok: