12 Mayıs 2009 Salı

I want to spend my lifetime loving you ..


  • bu küçük küçük noktaları Hayko hakkında ileri geri konuşanların burnuna sokucam.
  • Yaşasın Mayıs geldi, ve ben gerçekten çok mutluyum, dışarda hava bu kadar güzelken bunalıma girmek pek mümkün olmuyor denedim.
  • Servise bindiğimde eğer sağ tarafa oturduysam güneş fena halde vuruyor bana, yol boyunca ateşler içinde yanıyorum yani, ama şöyle bişey var güneşten kaçmak için sol tarafa oturduğumda da güneş bana çarpıyo, anlamadım ki, neden ben sola oturduğumda sağ taraf, sağa oturduğumda sol taraf gölgede kalıyor, zaten 20 dakikalık bi servis zevkim var o da cehennem azabı gibi geçiyo, yoksa yoksa yoksa güneş bana karşı derin hissiyatlar mı besliyor ?
  • Ama ben bu sefer gerçekten çabalamaktan yoruldum, ve sanırım bu sefer gerçekten mücadele etmekten vazgeçtim, bana bana hep bana yalnızlıklar hep bana....
  • şu platonik denen lanet şeyden nefffret ediyorum. hep beni buluyo hep hep hep hep !!
  • ben artık derslere giremiyorum ve ders çalışamıyorum. çünkü lanet olası aklım yine saçma sapan yerlere gitti.bok mu vardı ha sorarım sana ? bok mu vardııııııı !
  • Bu pazar doğum günüm, ama sıradan bi günden dahaa da sıradan. ve en nefret ettiğim güne denk geldi, hanii hanii 2009 boğalar için şanslı bi yıl olucaktı? nerdeeeeee ? boktan bi yıldı bitsin artık ..
  • llk hediyemi Yüksekten Uçan Yakışıklı Martı'dan aldım. Çook mutlu oldum gerçekten hatta bayıldım. Hayatımda aldığım en müthiş hediyeydi. Sonsuza dek özenle saklıcam (:

Hiç yorum yok: