29 Mayıs 2009 Cuma

Taş

  • sonunda korktuğum, korkusundan ders dahi çalışamadığım, nefesimi kesen final gerçekleşti.ve tepkim piiiiiiiiii bu muydu ? ahaha ukala olmayı hakediyorum !
  • 3 ay yalovada kalıcak olmak bana koyar koyar ooff !
  • feribotta kızın teki " abla yeteneğin eş anlamlısı ne ?" diye sorunca bi an "ability" dicem sandım. ingilizce kanıma işlemiş !. Kabiliyet çocuum !
  • ne de hoş bi gündü, sırtımdaki yükleri teker teker attım. şimdi gerçekten kusursuz şekilde mutluyum. bazen bizi rahatsız eden şeyleri koparıp atmak gerekiyormuş. öyle yaptım ve inanılmaz rahatladım. gereksiz şeyler için no çaba ! (:
  • Kelebek ömrüne yas tutar gibi..
  • hayat sevince güzel, sevince tatlı günler, bir kuşu, kelebeği, bir taşı sevin yeter ! evet bi taşı seviyorum kesinlikle bir taş ! ahaha (:

Hiç yorum yok: