3 Mayıs 2009 Pazar

Alnımızda ne yazdıysa o

  • yine yalova'dan döndüm.artık otomatikleştim.işe gider gelir gibi yalovaya gidip geliyorum.Eğer Yalova'dan okula servisle gelmek mümkün olsa bizimkiler bi dakika durmazdı. Sonra da adı İstanbul'da okumak oluyor işte.Pehhhh..
  • İnsanları seyretmeye bayılıyorum. Evet biraz rahatsız oluyorlar farkındayım.Ama bi kişiye yoğunlaşmadan herkesi eşit derecede inceliyorum.Bu insanlar bir harika.Onları kendi iç dünyalarındayken yakalamak hobi oldu benim için.Heralde bi adaya düşsem yaşayamazdım. Heyy, sanırım hümanist oldum ben. Hem de yaşarken.
  • Evet dışardan bakılınca, evde, sokakta ve kuzenimden ayrı(ebru) çok normal ve hanım hanımcık görünürüm. Amaaaaa eğer yanımda bir adet Ebru var ise benden nefret etmeniz an meselesidir. Bu olayın sırrı kimse tarafından çözülememektedir ve merak konusudur. Neden Ebru'yla bir araya gelince çirkinleşir, canavarlaşır, keyifleniriz? Tamam ben sakin bi insan olabilirim ama onunla olduğumda binbir şekle girerim. Seviyorum onu. Tıkım arkadaşım benim :D
  • Bugün hayırlı bi evlat olduğumu hissettim. Evet evet ben çok hayırlı bi evlatım yihuu
  • Kapının önünde seksek oynayan kızlarla ben de seksek oynadım. Ama taşı iyi seçemedikleri ve çizgileri dar çizdikleri yetmezmiş gibi yandıııın diye çirkeflik yaptılar. Sanki başka yerde oynayamam hıh.
  • Minibüste benden büyüklere yer vermemekte direniyorum. Ayakta duramayacak halde değilse, titremiyosa 60 yaşının altındakilere yer mer vermem ben.Dursun ayakta banane !
  • Umarım herşey umduğum gibi olur. Hakkımızda hayırlısı. Alnımızda ne yazdıysa o ! :D

Hiç yorum yok: