6 Mayıs 2009 Çarşamba

I'm in library


.....şimdi şuanda kütüphanedeyim
ve etrafıma bakınıyorum.
çok fazla kişi yok ama yine de mırıltılar var,
biraz önce içeri bi kız girdi ama kız değildi sanırım.
yani..şey..şimdi kız ama önceden değildi galiba..
ya anladın sen işte ..
ben onun şokunu a tlatmaya çalışırken
emir şafak girdi içeri, hani şu facebookumda ekli olan,
sonra ben seni tanımıyorum diyip beni silen kişilik.
tanımıyosan niye ekledin kardeşim başta,
neyse neyse sinirlenmicem.
blog yazarken sakin olmalıyım,
biraz önce birinin facebookta "ne düşünüyorsun" kısmını doldurmasına şahit oldum.
hep merak ederdim insan onu yazarken ne düşünür diye,
önce bişey yazdı , sonra sildi onu vazgeçti,
sonra başka bişey yazdı,ondan da emin olamadı ama bastı entere.
sonra baktı nasıl durduğuna içi rahatladı.
demek ki böyle oluyomuş,
daha merak ettiğim pek çok şey var..
merak edilmesi başkalarına saçma gelebilecek şeyler,
mesela su içerken ne düşünür insanlar?
benim düşündüğümü düşünüyor olabilirler mi acaba?
suyun gidişatını,
ben suyu bardağa doldururken dikkatlice bakarım,
"şu anda bardaktasın ama az sonra benim midemde olucaksın"
der gibi bakarım.
sonra yahu derim hayat ne garip,
şimdi burdayım ama az sonra başka bi yerdeolabilirim,
ve diğer saçma düşüncelerim üşüşür beynime,
hurraaaaaa damla yine beyin fırtınası yapıyo koşuuuuuuuun.
tam hevesle koşuverirler beynime,
ben kovalarım onları, yeter delirttiniz beni, millet garipsin diyo bana sonra diye..
sonra mesela insanlar banyo yaparken ne hisseder?
ooh kirlerimden arınıyorum, çıktığımda tertemiz bi insan olucam mı derler?
keşke görünmez olsaydım da insanların kendi dünyalarındaki ruh rallerine tanık olabilseydim.

neyse bloguma şimdilik son vericem çünkü
birileri klavyenin bitmek bilmeyen hararetli tıkırtısından rahatsız oldu galiba,
ne yazıyo la bu kız diyebiliteleri var her an.

hadi kusurabamya blog !

Hiç yorum yok: