5 Mayıs 2009 Salı

biraz sinirliymişim, bişey beğenmezmişim.


kiss me,
gently
always I know,
hold me,
Love me,
Don't ever go...........



kantinin ortasında
kıçımı yırtarak
"I'mm with youuuuuuuuu"
diye şarkı söylemek istiyorum.
bana bakıp vah vah yazık diyenlerin de
burnuna biberon sokmak istiyorum
en milupalısından.
kendini prenses diana sanan
o cücük beyinli kızları
ve kendini brad pitt sanan
o beyinsizleri
kapkara bi kazana koyup
haşlanana dek kaynatmak istiyorum.


sonra da O'nunla marsa taşınmak istiyorum
karnımıza ağrılar girene kadar gülmek
marstan diğer gezegenleri izlemek
ve onları küçümsemek
en güzel gezegen bizim gezegen diye sevinmek
ayaklarımız zonklayana kadar dansetmek
dünyada olsaydık ne kadar sıkıcı olacaktı diyip
anın tadını çıkartmak
hayko dinlemek
saatlerce susmak
istiyorum.


ve
okuduğum kitabın sayfalarına girmek
harflerle dansetmek onlara sarılmak
karakterlerle tanışmak
içlerinden biri olmak istiyorum.


istiyorum
istiyorum
da
noluyo?


Hiç yorum yok: