4 Haziran 2009 Perşembe

yorgunella mutlu

Hayalleri gerçekleşecekler sırasındaydım bugün yine..
Önümde bi sürü kişi,
Yaşlı bi teyze, genç bi delikanlı, küçük bi kız, genç bi çift..
Ayaklarım kopuyordu, ölüyordum yorgunluktan,
beklemekten sıkılmıştım,
Sonra aklıma bi fikir geldi.
Bişey yapıp sıranın en önüne geçmeliydim.
Bayılma numarası yaptım !
attım kendimi yerlere..
sonra kendime gelir gibi oldum ve sıranın önündeydim..
"hemen işini bitirsin de gitsin kızcağız harap oldu" diyordu teyze..
işte olmuştu !
gişedeki adam gülen gözlerle baktı bana.
"buyrun, siz ne istiyorsunuz ?"
"onu istiyorum!"
"efendim ? anlayamadım"
"onu işte onuuu !
"hee, peki hanımefendi, işleminiz gerçekleştiriliyor."
"hayaliniz gerçekleştirildi, iyi günler"
şaşkınlıkla oradan ayrıldım,
ağır adımlarla yürüdüm ve bu anın rüya olmaması için dua ettim.
Olmuştu ya işte..
Ol-muş-tu


Hiç yorum yok: