30 Haziran 2009 Salı

Üzeni Yolla

  • zaman dur artık nolur. yetişemiyorum hızına. o kadar hızlı ilerliyorsun ki. anların tadını bile çıkaramıyorum. mutluluğum çok çabuk bitiyor. dur nolur.
  • hani yazın başındasındır daha, hava geceleri hafiften serin olur,açarsın odanın penceresini sonuna kadar, eser rüzgar, üşürsün, kapatmazsın da camı, üzerinde de bi şort bi tişort vardır, yorganın sarar bedenini, sırf yorganına sarılmak için üşümeyi göze alırsın, efil efil eser rüzgar, vücudun ısınmıştır ama burnun buz gibi olmuştur, huzur içinde uyursun, sonra sabah baş ağrısıyla uyanırsın, yutkununca boğazın yanıyordur, bi halsizlik, bi uyuşukluk gelir, cereyanda kalmışsındır, ve evet sen bir aptalsındır.
  • yahu gece çişim geliyor gündüzleri açın şu fıskiyeleri.
  • insanlara anlam veremiyorum. bu yüzden de sevmiyorum be kardeşim ! ırkçı değilim insanlardan eşit derecede nefret ediyorum hah.
  • sen çık gel karşıma, bütün yıl seni izledim, seni gözlemledim, aşığım de, ters tepki alınca da dünyanın en abaza insanından dünyanın en akıllı insanına dönüş. ne bu la ?
  • hani bazı şarkılar vardır, basittir, poptur, bi kızın klibinde çıkıp dansederek söylediği bi şarkıdır, ama senin hoşuna gitmiştir, gizli gizli dinliyosundur falan. for example: atiye - salla. indirdim bile beee. ahanda dinliyorum şuanda. göğsümü gere gere de söylerim. üzeni yolla isterse dönsün sonra salla ardına bakma asla yolla aldatan aldansın sallaaaaaaa .
  • akrabalar uzak dursun benden. sevmiyorum. ne gerek var yengeye dayıya amcaya halaya allasen ?

Hiç yorum yok: