29 Haziran 2009 Pazartesi

Yooookk yaa !

evet.
yine uçarken bi anda yere çakılma durumuyla karşı karşıyayım.
mutlu yorgunella'nın sıfatını kaldırıp en alt çekmecenin en dibine yerleştiriyordum.
Ama bi an duraksadım ve tamam bu yorgunellanın yanında kalmasın
ama bu kadar uzağa da koymayayım dedim.
sonuçta o sıfat benim elimde.
istersem isminin önüne koyarım, istersem klozete atar sifonu çekerim.
bunalıma da girsem, çok mutlu da olsam bunu sadece ben yaşıyorum.
başkaları değil.
e o zaman niye seçimi ben yapmıyorum ?
niye birileri mutlu ol damla dedi diye mutlu olayım ?
ya da niye birileri beni üzdü diye bunalıma gireyim ?
bu film benim filmim, burda esas kız benim yani..
yönetmen de benim, istediğime rol istediğime yol da veririm.
istersem blogumu internetten alınma msn nickleriyle de doldururum.
kime ne !
dünya bir gündür o da bugündür değil mi yani ?
şuanda tam da bunalıma girmek üzereydim.
ama vazgeçtim.
ama mutlu olup havalara uçmakta hiç cazip gelmiyor şuan.
istediğim an playlistimden en acı verici şarkıyı açar, hüngür hüngür ağlarım.
ve yine istediğim an en oynak oyun havasını açar, göbek atarım.
artık kimse beni sallamadı diye oturup üzülme devri,
ve
bi kişi bana azcık iyi davrandı diye havalara uçma devri
ka-pan-dı.
böyle yönetmen koltuğunda oturup hayatımı yöneticem ben kaliteli kaliteli.
yayılıcam da bi güzel.
ballı sütümü de alıcam elime.
oooooooooooooooooh.
isteyen yanıma bi sandalye çekip oturucak.
beraber izlicez hayatımı.

çekmecemden çıkarıp huzurlu sıfatını.
koyucam isminin önüne paşa paşa.
huzurlu damla.
vuhuu.
hadi güle güle.
naparsan yap.

Hiç yorum yok: