17 Haziran 2009 Çarşamba

Umudum..

umudum..

sana yorgunluğu gözlerinden okunan bir bünyeyle geleceğim.
çokça yıpratılmış, çokça aldatılmış, çokça kandırılmış, çocukluğu elinden alınmış bir halde olacağım büyük ihtimalle ellerinden tuttuğumda.
ama acılarımdan kurtulmuş, sıyrılmış, puslu bakışlarımı geride bırakmış,
umudum diyebilecek kadar yürekli olabileceğim sana dokunabildiğimde.
böyle olmadan seni bulmayacağım inan bana.
tertemiz geleceğim sana,
daha çok alışmış olacağım ama hiç bir kırıntı kalmayacak geçmişime dair.
aklım sen olacaksın.

sen de böyle olacaksın değil mi?

tertemiz hayaller kuracağım sana,
daha önce kimse için hayal edilmemiş,
kimsenin kulağına fısıldanmamış olacaklar.
bu şehri güzel kılacağım gözümde,
seninle olduğum yeri cennet yapmaya çabalayacağım.
sokaklarına adımlarımızı kazıyacağımız bu şehri senin için seveceğim belki.
elele dolaşacağız bu sokaklarda,
yan yana yürüyeceğiz, omuzlarımız böyle aynı hizada olacak.
saçların rüzgarda uçuşurken gökyüzünü sevimli kılarken,
seveceğim ben bu şehri senin için.
vazgeçmeyeceğim hayallerimden ama.
yine gideceğim bu lanet şehirden. kaçacağım.
belki beraber gideceğiz.

yanyana oturacağız bir otobüs koltuğunda,
omzuna yaslayacağım başımı,
koluna gireceğim usulca.
ben saçlarını soluyacağım, doy(a)mayacağım kokuna.
seyredeceğim otobüs camına düşen suretimizi,
belki ağlayacağım sen uyurken.
farketmediğin göz yaşlarımı saçlarına bulaştıracağım.
ne çok özlemişim seni diyeceğim,
duymayacaksın.
nefes alışverişlerini seyredeceğim,
senin için dualar edeceğim.
bizim için dualar edeceğim.
sarılacağım sıkıca.
bir şehirden bir şehire kaçarken,
keşfedeceğim aşkın kaybettiğim yollarını.
seninle yeni yollar keşfedeceğim,
umutlarımı yeşerteceğim.
kaybettiğim çocukluğumun kırıntılarını bulacağım belki de.
çocuk olacağım.
çocuk..

sen de benim gibi düşüneceksin değil mi umudum?

herşeyin güzel olmasını hayal ediyorum.
hep kaybettim ben.
korkuyorum bu yüzden,
güzel düşünmek istiyorum.
güzel olacağını hayal ediyorum,
güzel olacağını hissediyorum,
umut ediyorum.
güzel olmalı herşey,
inanmak istiyorum buna.

sen de, sen de istiyorsun değil mi bunu?

sana tertemiz geleceğim dediğim gibi,
sadece sana ait olacağım.
temizlenmiş olacağım tüm geçmişimin kirinden pasından.
kalbimin üzerinde parmak izleri olmayacak.
ellerine bırakacağım,
seyredeceğim sonra,
sen de,
sen de ki tekinin yanına koyacaksın onu.

koyacaksın değil mi?

umutsun sen,
her daim içimde olacaksın.
kaybetmeyeceğim seni.
kaybolmayacaksın.

ben kaybolsam bile..
var olacaksın..

1 yorum:

Dardy dedi ki...

sonunda yorum yapabilicem bu yazıya, süper (:
gerçi üzerine söylenecek pek bir şey yok, o derece başarılı ve duygu yüklü ki...
eline, yüreğine sağlık demek düşer bize (:
sağlıcakla..